Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان کردستان ظرفیت های اقتصادی خوبی دارد و بانک رفاه کارگران در راستای توسعه، بهبود شرایط و ایجاد اشتغال در این استان مشارکت می کند.

به گزارش برنا بع نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار کردستان و هیات عالی رتبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: استان کردستان با مرزهای طولانی، ظرفیت ویژه ای برای فعالیت در صنایع تبدیلی از جمله صنعت بسته بندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد ما نیز در بانک رفاه کارگران حمایت از استان ها برای توسعه و ایجاد اشتغال است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: رویکرد کلی نظام، رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف کشور است و بانک رفاه کارگران هم به تبعیت از این رویکرد نظام، به دنبال تامین اعتبار برای حمایت از پروژه ها و طرح های عمرانی و زیرساختی است.
اسماعیل لله گانی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون رویکرد توسعه متوازن بر تمامی مناطق کشور حکمفرماست. صندوق توسعه ملی هم با عاملیت نظام بانکی آماده هرگونه سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه است و در این زمینه نیز بانک رفاه کارگران آمادگی لازم برای مشارکت در طرح های اقتصادی این مناطق را دارد. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اظهار داشت: بر اساس تجربیات گذشته، لازم است در استان کردستان ضمن اولویت گذاری طرح ها و طبقه بندی آن ها به طرح های کوچک، متوسط و بزرگ، نسبت به جذب سرمایه گذار و ترغیب نظام بانکی برای مشارکت اقدام شود.
لله گانی تأکید کرد: طی برنامه ای که از سوی دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدون شده و هم اکنون در حال اجرا و پیگیری است، تیمی عالی رتبه متشکل از معاونان وزارتخانه و مدیران عالی سازمان ها و بانک های زیر مجموعه شکل گرفتند تا از استان های محروم که دچار بحران بیکاری و اشتغال هستند بازدید کنند و در جریان مسائل و مشکلات قرار گیرند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطر نشان ساخت: مدیران ارشد این بانک تاکنون از پروژه ها، طرح ها و زیر ساخت های عمرانی استان های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه و کردستان بازدید کرده اند و طرح هایی که تا کنون اشتغال زایی داشته و به رشد و توسعه استان کمک می کنند، در اولویت تامین اعتبار قرار گرفتند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک رفاه کارگران استان کردستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است

رئیس‌جمهوری با اشاره به هدف‌گذاری برای رساندن حجم مبادلات اقتصادی میان ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار در سال، گفت: زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌) در جریان سفر رسمی به پاکستان، در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، با بیان اینکه پیوندهای تاریخی همسایگی و اشتراکات اعتقادی، روابط تهران - اسلام‌آباد را عمیق و ناگسستنی کرده است، سطح روابط دو کشور را نامتناسب با ظرفیت‌های متقابل دانست و بر تلاش برای افزایش تعاملات و مناسبات دو طرف در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و فرهنگی تأکید کرد.

وی با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط با کشورهای مسلمان، همسایه و همسو، گسترش روابط با پاکستان را تأمین‌کننده همه این اهداف دانست و افزود: باور داریم که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان روابط فی‌مابین را متحول کرد، ازاین‌رو در گام نخست، برای دستیابی به حجم ۱۰ میلیارد دلار در مبادلات تجاری دو کشور توافق کردیم.

رئیس‌جمهور با تشریح برخی زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌ها و روابط ایران و پاکستان ازجمله در حوزه انرژی، به اهمیت امنیت به‌ویژه در مرزهای مشترک دو کشور برای رونق تبادلات مرزی اشاره کرد و گفت: دو کشور در موضوع ضرورت تأمین و پایداری امنیت، لزوم مبارزه قاطع با اشکال مختلف تروریسم و حمایت بدون تبعیض از حقوق بشر، به‌ویژه دفاع از مردم مظلوم فلسطین، رویکرد و نگاهی نزدیک و مشترک دارند.

رئیسی بر اهمیت تبادل هیئت‌های تجاری و اقتصادی میان دو کشور و فعال‌شدن کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی برای رفع موانع توسعه مراودات و مناسبات اقتصادی و تجاری میان دو کشور تأکید و تصریح کرد: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به‌عنوان دو کشور اسلامی مهم منطقه می‌تواند در حل مشکلات مؤثر باشد و درمقابل، حضور بیگانگان در منطقه نه‌تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه خود سبب ایجاد مشکلات پیچیده‌تر خواهد شد.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان نیز در این نشست با بیان اینکه این سفر به پاکستان عزت بخشید، روابط فی‌مابین را بسیار مستحکم و دوستانه توصیف کرد و افزود: پیشرفت هرکدام از دو کشور ایران و پاکستان سبب پیشرفت متقابل کشور دیگر خواهد شد.

وی با اشاره به مرزهای طولانی مشترک میان دو کشور، بر مبارزه قاطع با تروریسم و تلاش برای ارتقای امنیت در مناطق مرزی و ایجاد رونق اقتصادی در مناطق مرزنشین از طریق گسترش بازارچه‌های مرزی تأکید کرد.

نخست‌وزیر پاکستان با تأکید بر هدف‌گذاری برای رساندن حجم مبادلات اقتصادی فی‌مابین به ۱۰ میلیارد دلار در سال گفت: گسترش همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان در حوزه‌های مختلف ازجمله انرژی می‌تواند به تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور بینجامد.

در این دیدار، همچنین سران دو کشور بر اهمیت تقویت تجارت رسمی تأکید، و بر آن توافق کردند که طرف پاکستانی در اجرای تعهدهای خود در زمینه انرژی تسریع کند.

دیگر خبرها

  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است