Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به فعالیت دو بیمارستان با 220 تخت و پنج مرکز ارائه خدمات سرپایی ملکی تامین اجتماعی در سطح استان به بیمه شدگان اشاره و اظهار کرد: در این راستا طی سال‌گذشته بدون احتساب اسفندماه که مردم از مراجعه به مراکز درمانی اجتناب می‌کردند 985 هزار ویزیت سرپایی و 18 هزار و 800 مورد بستری، 7 هزار و 635 عمل جراحی و 4 هزار موالید در این مراکز ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تکمیل اجرای نظام ارجاع داخلی برای بیماران قلبی، دیابتی، فشار خون و بیماران مزمن روانی را از جمله اقدامات شاخص این سازمان اعلام و تصریح کرد: برای 23 هزار بیمه شده مشمول این بیماری‌ها پرونده الکترونیک تشکیل شده است.

وی افزود: طرح حذف دفترچه بیمه تامین اجتماعی که از چند سال پیش در مراکز ملکی تامین اجتماعی آغاز شده بود، از اول اسفندماه برای همه مراکز و بیمه‌شدگان عملیاتی خواهد شد.

محمدی به کسب رتبه برتر توسط دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر طی چند سال‌گذشته در حوزه اعتبار بخشی اشاره و تاکید کرد: این رتبه‌بندی بر اساس 2 هزار و 300 آیتم انجام می‌شود و بیمارستان امید ابهر در سال گذشته رتبه نخست را در این ارزیابی کسب کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به اجرای طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های ملکی این سازمان طی سال‌های 97 و 98 اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح با توقف در سال گذشته بار دیگر آغاز شده و در نیمه دوم سال‌جاری 33 میلیارد تومان در این حوزه هزینه خواهد شد که ارتقای بخش nicu بیمارستان امام حسین با 9 میلیارد تومان تا پایان سال‌جاری تکمیل خواهد شد.

وی از دیجیتالی شدن رادیولوژی‌های مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی خبر داد و گفت: فعالیت بیمارستان امام حسین (ع) در حوزه زایمان بی‌درد و زایمان در آب همواره مورد تقدیر قرار گرفته است به طوری که سزارین در این مرکز به زیر 30 درصد رسیده است.

محمدی به هزینه 192 میلیارد تومانی تامین اجتماعی در ارائه خدمات غیرمستقیم اشاره و تصریح کرد: در این حوزه طی سال‌گذشته 3 میلیون و 900 مراجعه به این مراکز انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر همکاری این سازمان با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پذیرش و درمان بیماران کرونایی گفت: بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر در مجموع 100 تخت به این بیماران اختصاص دادند و طی این مدت یک هزار و 800 بیمار در این مراکز پذیرش و درمان شدند که متاسفانه 97 نفر از آن‌ها فوت کردند.

وی تعداد نیروهای همکار با تامین اجتماعی در مراکز درمانی درگیر شده با ویروس کرونا را 256 نفر اعلام کرد و افزود: 15 پزشک از جمله هر دو متخصص عفونی بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر هم مبتلا به بیماری کووید 19 شدند.

محمدی حذف دفترچه را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در تامین اجتماعی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر تولید نسخ الکترونیکی به 92 درصد رسیده است و در این راستا راه‌کارهایی برای مواقع بحرانی از جمله قطع اینترنت هم پیش‌بینی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد وضعیت صدور مجوز درمانگاه برای دندی گفت: مجوز احداث این مرکز یکبار به صورت احداث توسط سرمایه‌گذار (خیرساز) و تجهیز توسط سازمان صادر شد، ولی استان با آن موافق نبود، از این رو قرار است تا پایان سال مجوز آن تا پایان سال ابلاغ شود.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان زنجان درمان بیمارستان مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان علی محمدی ارائه خدمات درمانگاه دندی صدور مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تا پایان سال امام حسین سال گذشته امید ابهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق