Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:30:48 GMT

هیچکس نمی تواند مجبورم کند یوویچ را فیکس کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۷۱۲

هیچکس نمی تواند مجبورم کند یوویچ را فیکس کنم

سرمربی آینتراخت فرانکفورت این روزها از سوی رسانه های آلمانی برای بازی دادن به لوکا یوویچ در ترکیب ثابت تحت فشار است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بوده که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در ماه های حضور خود در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ چندی پیش دوباره و البته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوویچ بعد از انتقال به فرانکفورت خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم نشان داده و در 4 مسابقه اخیر که به شکل جانشین وارد زمین شده، 3 گل به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

یوویچ هنوز بازیکن ثابت نیست و هوتلر سرمربی فرانکفورت می گوید که برای بازی دادن به یوویچ به صورت فیکس تحت فشار نیست.

او به خبرنگاران گفت:« لوکا یوویچ مهاجمی در سطح اول دنیاست و قابلیت های خارق العاده ای هم دارد. با او حرف زده ام و زمانش که برسد، در ترکیب ثابت به میدان خواهد رفت. قرار نیست به خاطر نام و اعتبارش او را در ترکیب ثابت به زمین بفرستم. هیچکس هم نمی تواند مرا مجبور به این کار کند. اگر حس کنم او به بهترین فرمش رسیده، قطعا در ترکیب 11 نفره قرار خواهد گرفت. بازی های زیادی در پیش است و نوبت به لوکا هم می رسد. اگر در تیم ما یوویچ و روده نیمکت نشین هستند،نشان می دهد که چه تیم قدرتمندی در اختیار داریم.»

 

 

 

 

لازم به ذکر است که در فرانکفورت آندره سیلوا مهاجم سابق میلان مهاجم شماره 9 ثابت است و با توجه به سیستم بازی این تیم که با یک مهاجم برابر حریفان قرار می گیرد، شاید کار برای یوویچ که قرضی تا پایان فصل در فرانکفورت حضور دارد، برای رسیدن به ترکیب ثابت مشکل باشد.

 

اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ رئال مادرید لوکا یوویچ ترکیب ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود