Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: خدمت رسانی در سپاه به یک ماموریت تبدیل شده است و ما امروز در تمامی یگان‌های سپاه علاوه بر انجام رسالت ذاتی پروژه‌های خدمت رسانی به مردم را هم در دستور کار داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردکوی ، سردار محمد زهرایی بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح 20 پروژه عمرانی و 15 طرح اشتغالزایی و اقتصادی سپاه و بسیج استان گلستان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در کنار مردم قرار دارند و خود را خادم آنان می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی جزو اصول و شعارهای انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ما خود را برای کمک به عمران و آبادانی کشور و همچنین زدودن گرد محرومیت از سیمای شهرها و روستاهای کشور مکلف می‌دانیم.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه شکل گیری حکومتی اسلامی خواسته اولیای الهی بود، گفت: انقلاب اسلامی بین الطلوعین تاریخ ماست یعنی این انقلاب 14 قرن پس از طلوع خورشید اسلام شکل گرفت تا طلوع خورشید مهدی موعود را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه بار دیگر تأکید کرد: خدمت‌رسانی در سپاه به یک مأموریت تبدیل شده است و ما امروز در تمامی یگان‌های سپاه علاوه بر انجام رسالت ذاتی پروژه‌های خدمت رسانی به مردم را هم در دستور کار داریم.

200 پروژه محرومیت‌زدایی در استان گلستان با حضور رئیس بسیج سازندگی کلنگ‌زنی شد اهدای 100 جهیزیه توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی به روایت تصویر بسیج در گام دوم انقلاب بازهم به شکل مردم محور حرکت خواهد کرد/زیرساخت‌های بسیج سازندگی زنجان تقویت می‌شود

سردار زهرایی اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین راه‌های خدمت رسانی به مردم هم افزایی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای سازندگی است.

وی با اشاره به ساخت منزل مسکونی برای محرومان و نیازمندان گفت: بین بسیج، سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) هیچ گونه فاصله‌ای وجود ندارد و همه ما یک مأموریت مشترک در خدمت رسانی به مردم داریم.

رئیس بسیح سازندگی بیان داشت: مردم باید در این جنگ اقتصادی همچون جنگ تحمیلی 8 ساله اراده خود را بر بروکراسی‌های دست و پاگیر غالب کنند.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمت رسانی به مردم رئیس بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی ضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد خاطرنشان کرد:بحمدالله ضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل