Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم حسینی روز شنبه در بازدید از یک واحد تولیدی صنایع غذایی در شهرک صنعتی چناران افزود:طرح انتقال آب از خلیج فارس به خراسان رضوی طی ۶۰ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و انتقال آب برای این بخش از صنعت به منظور متوازن کردن توسعه پایدار در منطقه انجام می‌گیرد.

وی  با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در حوزه بین المللی ادامه داد: طی ۹ ماهه امسال ۷۵ درصد از صادرات کل کشور به ۱۵ کشور همسایه انجام گرفته است و این مهم نشان می‌دهد که کشورهای دیگر به موقعیت ممتاز ایران برای توسعه تجارت خود نیاز دارند و در این میان استان مرزی خراسان رضوی نقش مهمی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره واحد تولیدی مورد بازدید خود گفت: این واحد تولیدی در راستای برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن انواع کیک و کلوچه و محصولات آردی با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم برای ۲۲۹ نفر از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

رزم حسینی به ظرفیتهای اقتصادی خراسان رضوی برای توسعه تولید صنعتی و اشتغال پرداخت و افزود: مهمترین امتیاز خراسان رضوی وجود مغناطیس بزرگی مانند امام رضا(ع) در درون آن است که به واسطه وجود آن حضرت می توان بسیاری از سرمایه گذاریها را در این منطقه جذب کرد و در صورتی که موانع تولید برطرف شود خیلی از سرمایه‌ها جذب بخشهای معدنی و صنعتی می‌شود.

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت از عصر روز پنجشنبه هفته گذشته به خراسان رضوی سفر کرده است و طی این سه روز تاکنون نشستی با فعالان و تشکلهای اقتصادی برگزار و با استاندار دیدار کرد و از طرحهای توسعه پالایشگاه زال پارس به منظور تولید بنزن و خط تولید قوطی شیرخشک گروه صنعتی پارت سازان در شهرستان فریمان بهره برداری کرد.

برچسب‌ها رونق تولید فریمان امام رضا علیرضا رزم حسینی سنگان شهرک صنعتی خواف آب آشامیدنی چناران خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید فریمان امام رضا رونق تولید فریمان امام رضا علیرضا رزم حسینی سنگان شهرک صنعتی خواف آب آشامیدنی چناران خلیج فارس اخبار کنکور خراسان رضوی رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می‌کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.

شادی قاسمی افزود:  پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه‌های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.

وی گفت: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکت‌های تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان‌ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.

رییس اداره فرش اداره صمت خراسان رضوی افزود: در دوره‌های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.

قاسمی گفت: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.

رییس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از خواسته‌های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران