Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:30:59 GMT

مسابقه پیامکی فجر مهر در لرستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۴۴۳۰

مسابقه پیامکی فجر مهر در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام حقیان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه پیامکی فجر مهر ۱۲ در استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام«رضا حقیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: مسابقه پیامکی فجر مهر با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان  با اشاره به اینکه شرکت برای عموم در این  مسابقه پیامکی آزاد است، افزود: علاقمندان تا 30 بهمن ماه 98 فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

 

 وی با بیان اینکه فراخون شرکت در این مسابقه از طریق فضای مجازی توزیع شده است، بیان کرد: سوالات این مسابقه از طریق کانال های مختلف استان در بستر فضای مجازی توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: علاقمندان می بایست  جواب های صحیح را بصورت حروف (الف، ب، ج، د) را به سامانه پیامکی 10008940661 ارسال نمایند.

 

وی ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با توجه به اعلام نظر ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا، بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: تلاش می شود از فرصت دهه فجر انقلاب اسلامی نهادینه سازی فرهنگ انقلابی و گفتمان سازی انقلاب و نهادینه سازی فرهنگ غنی امربه معروف و نهی از منکردر بین افراد مختلف جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان بهره گرفته شود.

 

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان فجر مهر مسابقه پیامکی معروف و نهی مسابقه پیامکی برگزار می شود استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • هشدار پیامکی فوری به داوطلبان و جویندگان سئوالات کنکور
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد/ مزایده جدید برگزار می‌شود
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در مسابقه ملی نانو
  • «راز جزیره» در شبکه امید