Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری پستی برای مهدی ترابی منتشر کرده است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / ابراهیم شکوری پست جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، مهدی ترابی امروز پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوست. حالا ابراهیم شکوری، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص پیوستن مهدی ترابی پستی را در صفحه خود منتشر کرده و نوشته است:

مهدی جان به خانه خودت خوش آمدی،
سالیان سال هست مهدی را میشناسم، زمانی که بازیکن جوانان و امید سایپا بود و با توانمندی فنی و اخلاق بی نظیر خود، به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد و کم کم به ستاره تیم تبدیل شد و حضورش در پرسپولیس بهترین انتخاب او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مذاکرات ما در کمترین زمان صورت پذیرفت و با کمک خود مهدی، مبلغ ۱۵۰/۰۰۰$ که برای رضایت نامه توسط عده ای مطرح شده بود پرداخت نشد و مهدی بدون حق فسخ قرارداد ، به خانه خودش بازگشت.
به امید قهرمانی مجدد و فراموشی این روزهای تلخ ????????
مهرداد و علی عزیز روحتان شاد ????????

پست جدید ابراهیم شکوری

 

بیشتر بخوانید:

ابراهیم شکوری: ترابی به خانه خودش برگشت / قرارداد او بدون بند جدایی است

 

اخبار داغ 

عارف غلامی و مهدی قائدی در راه وریا غفوری! | فسخ قراردادی که دردسرساز می شود مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت / رسمی بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد خوان لاپورتا: مسی از باشگاه هایی پیشنهاد دارد که یک دولت یا یک فرد سرمایه دار حامی آن هاست کریستیانو رونالدو: متاسفم که نمی توانم برای 20 سال دیگر به شما قول بدهم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم