Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام الله مبارک دهه فجر امسال 633 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مراسم نمادین برنامه های کمیته امداد شهرستان چرام از جمله اهداء جهیزیه، افتتاح طرح اشتغال و سایر موارد با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، امام جمعه چرام و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد چرام در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت تشریح و تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای مردم است.

وی با اشاره به برنامه های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال گفت: در مجموع 633 مورد کمک جهیزیه با اعتبار چهار‌میلیارد و 319 میلیون و 500هزار تومان به نوعروسان نیازمند مددجود در ایام مبارک دهه فجر، اهداء شده‌است.

مبشری سهم جهیزیه شهرستان چرام را 50 مورد با اعتبار 400 میلیون تومان، عنوان و بیان کرد: 10 مورد جهیزیه به نمایندگی از این تعداد جهیزیه در این مراسم به نوعروسان اهداء شد.

وی از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چرام در دهه فجر امسال را اجرای 42 طرح اشتغال زایی برای مددجویان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان 142 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان این اداره اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، افزود: در این زمینه خواهان همکاری خیران و نیکوکاران و به خصوص بانکهای عامل در زمینه کمک به پرداخت تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند هستیم.

شایسته ذکر است، علاوه بر مراسم نمادین اجرای طرح اشتغال و اهداء جهیزیه به نوعروسان، دیدار با امام جمعه و دیدار با خانواده‌های مددجو از دیگر برنامه‌های کمیته امداد چرام در دهه مبارک فجر امسال بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهداء جهیزیه کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد طرح اشتغال فجر امسال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند