Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت نظامی مستقر در میانمار برای کنترل اعتراضات در این کشور اقدام به محدود کردن اینترنت و همچنین فیلتر نمودن شبکه های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام کرده است.

بر اساس این گزارش، دسترسی به اینترنت در میانمار همزمان با اعتراض ها در یانگون برای دومین بار طی یک هفته اخیر به شدت مختل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در صورت اتصال به اینترنت نیز امکان استفاده از شبکه های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام وجود ندارد.

معترضان به کودتای نظامیان در میانمار طی روزهای گذشته با استفاده از هشتگ هایی از جمله «دموکراسی می خواهیم» و «صدای میانمار را بشنوید» به سرنگونی دولت تحت رهبری آنگ سان سوچی اعتراض کرده بودند.

یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در میانمار اعلام کرد که شبکه های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام به دستور مقامات این کشور «تا اطلاع ثانوی» فیلتر شده اند.

این در حالی است که امروز شنبه پایتخت میانمار صحنه اعتراضات مردمی در واکنش به کودتای نظامیان در این کشور است.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر از ساکنان یانگون، بزرگترین شهر میانمار روز شنبه در اعتراض به کودتای اخیر نظامیان علیه آنگ سان سوچی، رهبر پیشین دولت این کشور تظاهرات کردند.

کد خبر 5140456 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر اینستاگرام میانمار فیلترینگ حکومت نظامی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه جو بایدن میانمار برجام سوریه داعش لبنان آلکسی ناوالنی عربستان سعودی توئیتر و اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، صدای چند انفجار از اطراف پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در فرودگاه خراب الجیر در استان الحسکه شنیده شده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه نظامیان آمریکایی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • برنامه محبوب در ایران فیلتر شد!