Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: استاد رسول حاجی زاده، هنرمند اردبیلی بار دیگر ستاره‌ای از ستارگان طلایی هنر ایران شد.

او افزود: استاد رسول حاجی زاده کارتونیست و تصویرگر که در مسابقات بین المللی کارتون شرکت کرده و در رقابت با هنرمندان برتر جهانی موفق به کسب جوایز برتر شده و بیش از ۸۷ جایزه ملی و بین المللی را از آن کشور ایران کرده بودند این بار توانست جزو ستارگان برتر هنر ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: این هنرمند قبلا جزو یکصد کاریکاتوریست برتر ۱۰۰ سال اخیر ایران، هنرمند برتر سال پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، ۲ سال دانشجوی نمونه کشوری، ۳ سال پی در پی مدیر روابط عمومی نمونه، ۲ سال دبیر قرآنی نمونه، جوان برتر هنری در جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام، تکواندوکار نخبه هنری، اولین داور بین المللی کاریکاتور در استان اردبیل موسس و مدرس انجمن کاریکاتور و خانه کاریکاتور در استان اردبیل و. شناخته شده بود.

رجبی تصریح کرد: استاد رسول حاجی زاده جزو ستارگان برتر هنر ایران انتخاب و در مراسم سیزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر آثار این هنرمند و کاریکاتوریست نامی استان به نمایش عموم گذاشته خواهدشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان کارتونیست اردبیلی مسابقات بین المللی کسب رتبه برتر استان اردبیل هنر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE

ریج هالند، ستاره برند NXT اطلاعیه مهمی درباره آینده حرفه‌ای خود اعلام کرد.

ریج هالند، ستاره برند NXT در اپیزود اخیر این شو مدعی شد که برای همیشه از حضور در مسابقات کشتی کچ کناره گیری خواهد کرد.

طرفداری | هالند مدعی شد که این تصمیم برای سلامت روان او و خانواده‌اش بهتر است. این ستاره سابق ورزش راگبی از سال 2018 به WWE پیوست و در قالب تیم Brawling Brutes به همراه شیمس و پیت دان به جمع ستارگان اصلی اضافه شد.

آخرین مسابقه او در شوی NXT مقابل شان اسپیرز بود که با پیروزی شان به پایان رسید. اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که این صحبت بخشی از یک استوری لاین بود یا حقیقت داشت، اما سایت رسمی WWE نام هالند را از فهرست ستارگان فعال این کمپانی به فهرست پیشکسوتان انتقال داده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • بی‌توجهی مسئولان به استاد معرق و نازک‌کاری ایران + فیلم
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • جزیره‌های دریاچه ارومیه بعد از ۵ سال در محاصره آب + فیلم | بارندگی‌ها چشم ایران را از خوشحالی پر آب کرد
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • یک خارجی تعویض طلایی والیبال ایران شد
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت