Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@06:24:51 GMT

جزئیات قرارداد پرسپولیس با مهدی ترابی لو رفت !

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۲۶۹

جزئیات قرارداد پرسپولیس با مهدی ترابی لو رفت !

ظهر امروز مهدی ترابی با امضای قراردادی رسمی به پرسپولیس پیوست و حالا مشخص شده است که قرارداد او ۸ میلیارد تومان برای ۱.۵ فصل است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس در آستانه بازگشت به این باشگاه قرار دارد.

مهدی ترابی در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران اقدام به ترک پرسپولیس با فسخ یکطرفه قرارداد خود کرد تا بتواند بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به العربی قطر بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که بخاطر کمتر از ۸۰ میلیون تومان طلب خود حاضر نشد پولی بابت رضایتنامه به پرسپولیس بدهد حالا پس از حضوری کوتاه مدت در العربی قطر در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد.

ترابی که مصدومیت‌های متوالی و زیادی را پشت سر گذاشت مورد انتقاد رسانه‌های فوتبال قطر گرفت. او با دو گلی هم که با پیراهن العربی زد نتوانست نظر هواداران را به خود جلب کند تا بالاخره کادر فنی این باشگاه قید او را زده و «یوسف المساکنی» را جانشین ترابی کند.

صحبت از بازگشت ترابی به پرسپولیس در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن قصد داشت با حضور در لیگ ستارگان قطر، شرایط را برای ترانسفر به تیم‌های اروپایی برای خود فراهم کند، اما مصدومیت‌های متوالی او باعث دوری از ترکیب العربی و در نهایت کنار گذاشتن او شد.

ترابی که جدایی اش قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده بود برای بازگشت به فوتبال ایران با پیشنهاد تیم‌هایی نظیر تراکتور و سپاهان روبرو شد، اما این بازیکن بار دیگر مد نظر کادر فنی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت تا خودش هم خواهان بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی شود.

ترابی پس از این که خبر‌هایی درباره جدایی او از العربی مطرح شده بود با یحیی گل محمدی برای بازگشت به پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داده بود و به او قول داده بود در صورت بازگشت به ایران به پرسپولیس برگردد و در نهایت تصمیم گرفته شد برای اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغی بابت رضایت نامه این بازیکن پرداخت نکند او خودش با العربی توافق کند و بعد با مدیران باشگاه پرسپولیس بر سر قرارداد جدید پای میز مذاکره بنشیند.

ترابی بعد از فسخ قرارداد و توافق با مدیران العربی و گرفتن تقریبا نیمی از ۶۰۰ هزاردلار از قراردادش از العربی قطر، (حدود ۳۰۰ هزار دلار) روز چهارشنبه به ایران برگشت و جلسه‌ای با ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس و سخنگوی این باشگاه برگزار کرد، اما گفته می‌شود جلسه آن‌ها بی نتیجه مانده و بر سر مبلغ قرارداد به توافق نمی‌رسند و ترابی در این جلسه می‌گوید که پیشنهاد سپاهان سه برابر و تراکتور دو برابر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است.

پس از اینکه مذاکرات شکوری و ترابی به بن بست می‌رسد مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که این روز‌ها نقش پررنگی در تحولات این باشگاه دارد به موضوع مذاکرات با ترابی ورود می‌کند و جلسه‌ای را با این بازیکن برگزار کرده تا موانع پیش رو برداشته شود و ترابی مجدد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

پس از چند ساعت جلسه گفته می‌شود آن‌ها بر سر قراردادی به مدت یک سال و نیم و به ارزش ۸ میلیارد تومان به توافق می‌رسند تا ترابی دوباره به پرسپولیس برگردد. در واقع چهار میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس و چهار میلیارد تومان صدری می‌دهد تا ترابی به جمع پرسپولیسی‌ها برگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران خرید جدید پرسپولیس مهدی ترابی نقل و انتقالات پرسپولیس باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888770

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • قرارداد لژیونر لالیگایی فسخ شد
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد