Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:39:39 GMT

مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۶۸۸

مهدی ترابی به پرسپولیس برگشت

خبرگزاری آریا- مهدی ترابی به صورت رسمی به پرسپولیس برگشت.
به گزارش آریا، مهدی ترابی پس از نیم فصل حضور در لیگ ستارگان قطر و بعد از مذاکره با مسئولان پرسپولیس، با این تیم به مدت یک فصل و نیم به توافق رسیده و رسما سرخ پوش شد. قرار است کارت بازی مهدی ترابی 2 اسفند صادر شود تا این بازیکن در نیم فصل دوم سرخ ها را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی ترابی که در ابتدای فصل تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد با پرسپولیس پاسخ منفی بدهد و راهی لیگ ستارگان قطر و تیم العربی شود، برای نیم فصل دوم به پرسپولیس بازگشت. این بازیکن ملی پوش امروز قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس منعقد کرد تا رسما به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود.
ترابی بعد از اینکه با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ نوزدهم رسید، برخلاف انتظار حاضر نشد به راهش با سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهد و با حاشیه های فراوان به العربی قطر پیوست. جدایی ترابی در ابتدای فصل انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد مهدی رسول پناه، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و حتی باعث تجمع هواداران مقابل درب باشگاه شد.
در سال های اخیر بارها صحبت از جدایی این مهاجم از پرسپولیس و پیوستن به تیم های خارجی و حتی اروپایی مطرح شده بود، اما ترابی تصمیم گرفت راهی العربی شود. این انتقال اما سرانجام خوشی برای مهدی ترابی نداشت و او نتوانست روزهای خوبی را در ترکیب این تیم قطری سپری کند. با توجه به ضعفی که در سیستم تهاجمی پرسپولیس دیده می شد و ابراز علاقه هر دو طرف، مهدی ترابی راه بازگشت به لیگ برتر ایران را در پیش گرفت و امروز رسما به تیم سابق خود بازگشت.
این یک خبر خوشحال کننده برای هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی خواهد بود تا با تقویت سیستم هجومی تیمش بتواند قدم در راه کسب پنجمین قهرمانی متوالی بگذارد. ضمن اینکه از چند ماه دیگر پرسپولیس باید در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و بدون شک نیاز به تقویت تیمش در نیم فصل دارد.
با حضور مهدی ترابی در دفتر جعفر سمیعی، قرارداد این بازیکن برای یک فصل و نیم آینده امضا شد. ترابی بازیکنی بود که از باشگاه سایپا به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست ولی در ابتدای این فصل راهی لیگ قطر شد. پس از رایزنی‌های فراوان، ترابی که علاقه خاصی به پرسپولیس دارد، قرارداد خود با باشگاه العربی قطر را فسخ کرد تا دوباره به خانه بازگردد. قرارداد این بازیکن که در فاز تهاجمی می‌تواند به سرخپوشان کمک کند، ظهر امروز و پس از دور پایانی مذاکرات با باشگاه پرسپولیس به امضا رسید. ترابی اولین بازیکن در سبد خرید زمستانی است که نامش وارد لیست پرسپولیس شد.
حضور ترابی در پرسپولیس مهمترین گام باشگاه در جهت تقویت تیم در نیم فصل دوم خواهد بود . ترابی با حضور در تمرینات از بازی اول نیم فصل دوم مقابل سایپا می تواند پیراهن تیم را بر تن کند. مهدی ترابی پس از امضای قرارداد، به خبرنگاران گفت که به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد بسته و مشکلی از این بابت وجود ندارد. پیش تر نگرانی هایی بابت فسخ قرارداد او به وجود آمده بود.
نکته جالب این که ترابی دو فصل پیش نیز ترابی در زمستان به پرسپولیس آمد و توانست به آخرین قهرمانی تیم برانکو ایوانکوویچ در لیگ برتر کمک کند. در فصل بعدی او ستاره تیم کالدرون شد و در پایان فصل عنوان گلزن ترین هافبک لیگ ایران را تصاحب کرد. ترابی برای پرسپولیس اغلب در پست هافبک چپ و مهاجم کاذب بازی کرده بود و حالا ممکن است با حضورش در جمع سرخ ها، احسان پهلوان از ترکیب بیرون برود یا این که او به زوج مهدی عبدی در خط حمله تبدیل شود تا امیری در کنار خط بازی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس نیم فصل دوم مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است

بازیکن سابق سپاهان در گفتگو با طرفداری در خصوص بازی حساس سپاهان و پرسپولیس صحبت کرد.

طرفداری | مهدی جعفرپور معتقد است فدراسیون و اکثر ارکان های فوتبال علیه سپاهان هجمه ایجاد می کنند.

مهدی جعفرپور، بازیکن سابق سپاهان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار طرفداری درباره بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:

بازی از نظر پرسپولیسی‌ها حساس است و برای سپاهان که حرفه‌ای است یک بازی 3 امتیازی مانند سایر بازی‌هاست؛ هجمه‌ای که پرسپولیسی‌ها وارد می‌کنند به دلیل ترس از سپاهان و شخصیت این باشگاه بزرگ است.

وی ادامه داد:

سپاهان یکی از غول‌های آسیاست و در دل سایر تیم‌ها از سپاهان ترس وجود دارد، هجمه‌های زیادی که به راه افتاده به دلیل همین ترس است و همه تیم‌ها باانگیزه و ترس مقابل سپاهان بازی می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد:

سپاهان به گونه‌ای شده که قطب فوتبال را تغییر داده و اکنون تیم‌ها از سپاهان می‌ترسند، سپاهان شخصیتی گرفته و به تیم پرقدرتی تبدیل شده که حرفه‌ای است که بالاتر از قهرمانی است؛ این اتفاق زیبایی است که باید هواداران سپاهان به آن افتخار کنند.

پیشکسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد:

فدراسیون، کمیته انضباطی و همه ارکان فوتبال هجمه‌های زیاد و عجیبی علیه سپاهان ایجاد کردند که قابل باور نبود، این تیم نیز برای ایران است که در آسیا آبروداری می‌کند، شخصیت بالایی دارد و به خاطر ایجاد ترس هجمه وارد می‌کنند.

وی در مورد صحبت‌های اوسمار در برنامه فوتبال برتر گفت:

وقتی به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شوی باید در مورد همه صحبت‌ها جزییات را در نظر گرفت، باید حرفه‌ای بود و در این مقطع زمانی از فصل لیگ برتر فوتبال چنین صحبت‌هایی را انجام ندهد، عمل غیرحرفه‌ای را در آنتن زنده تلوزیون انجام داد و شاید اتاق فکر پشت این موضوع بود ولی نباید چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کرد و حرفه‌ای نبود و فکر می‌کنم این صحبت‌ها برای پرسپولیس نیز بد خواهد شد‌

جعفرپور در مورد داوری‌ها نیز بیان داشت:

اتفاقات و اشتباهات داوری علیه سپاهان فقط برای امسال نیست، چند سال است داوری به سود یک تیم خاص است، چرا لیگ برتر برگزار می‌شود، بهتر است یک کاپ برای پرسپولیس در نظر بگیرند و لیگ را برای بقیه تیم‌ها برگزار کنند، حتی هواداران واقعی و پیش‌کسوتان پرسپولیس از قهرمانی با چنین رفتارهایی از سوی کمیته انضباطی و داوران را نمی‌پسندند.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان یادآور شد:

چطور VAR تاکنون در ایران استفاده نمی‌شود، ما که ندار نیستیم اما برای سود بردن یک تیم خاص از داوری‌ها این اتفاق نیفتاده است و حتی رئیس کمیته داوران اعلام می‌کند که چه اتفاقاتی برای این تیم خاص افتاده است.

وی همچنین عنوان کرد:

کمیته انضباطی روی همه ارکان سپاهان چند دوربین گذاشته و کوچک‌ترین رفتارها را بررسی می‌کنند اما نگاه‌هایشان نسبت به بازیکنان تیم‌های پایتخت متفاوت است، تفاوت رأی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر نشان می‌دهد، پشت پرده چیزهایی وجود دارد.

جعفرپور در پایان گفت:

مورایس مربی بادانش و باکیفت است و در مقطعی از فصل دچار جو رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی شد و فشار زیادی روی این مربی وارد شد که سبب انجام برخی اشتباهات شد، هواداران سپاهان توقع بیشتری از مورایس داشتند زیرا زیرا کاربلد و بادانش است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!