Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:51:08 GMT

۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۳۸۵

۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به بهره برداری رسید

ایسنا/گیلان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۴۱ پروژه آب و فاضلاب گیلان به صورت همزمان با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه برنامه‌های دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان در شهرستان بندرانزلی، ۴۱ پروژه آبرسانی و توسعه شبکه‌های فاضلاب استان با هزینه ۵۹۸ میلیارد ریال به صورت همزمان و از طریق ارتباط تصویری با شهرستان ها، افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه‌ها شامل اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب و ساخت ایستگاه بالاآورنده و نصب پکیج و همچنین آبرسانی به ۲۷ روستا، توسعه شبکه آبرسانی به هفت روستا و ساخت ایستگاه پمپاژ در شهرستان‌های رشت، لنگرود، بندرانزلی، لاهیجان، فومن، ماسال، شفت، صومعه‌سرا، رودبار، رضوانشهر، رودسر، سیاهکل و املش است.

ارسلان زارع در جمع خبرنگاران، به افتتاح این تعداد پروژه در راستای ارتقای بهداشت و سلامت مردم اشاره کرد و گفت: اهتمام داریم پروژه های در دست اجرای وعده داده شده، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه در برخی شاخص های آب و فاضلاب از متوسط کشوری بالاتر و در برخی پایین تر هستیم، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و در دولت دوازدهم، تلاش شده که وضعیت دسترسی به آب آشامیدنی سالم و شبکه روستایی، ارتقا یابد.

استاندار گیلان، با اشاره به اینکه اهمیت بهداشت و سلامت برای توسعه زندگی بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: نقش آب و فاضلاب و دفع آب‌های سطحی به دلیل تاثیراتی که در رفاه اجتماعی دارد، بی بدیل است.

زارع اضافه کرد: در ماه‌های باقیمانده از دولت دوازدهم، خدمتگزاران مردم برای تسریع در اجرای پروژه‌های مقرر شده و تحویل آنها به مردم اهتمامی جدی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فجر 99 افتتاح پروژه در دهه فجر آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های پلاتو و ساختمان استاد شهریار و مصلای بزرگ امام خمینی (ره) که با همراهی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج انجام شد، توجه به توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای شورای ششم دانست.

وی عنوان کرد: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و تکمیل فرهنگسرای غدیر از جمله پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند. عملیات احداث ساختمان پلاتوی بوستان خانواده با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجراست که امیدواریم در مرداد سال جاری به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تکمیل شبستان مصلای امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: ساختمان استاد شهریار به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

رحیمی در پایان ضمن یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، مطرح کرد: فاز اول این پروژه با مساحت حدود هفت هزار مترمربع مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود و به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6085542

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • بررسی روند توسعه سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در چایپاره
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود