Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@20:59:56 GMT

توخل: راه سختی برای رسیدن به لیگ قهرمانان داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۶۱۴

توخل: راه سختی برای رسیدن به لیگ قهرمانان داریم

توماس توخل، سرمربی چلسی رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد را هدفی دشوار می داند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با ورود توماس توخل دچار تحول بزرگی شده و در سه بازی اخیر خود موفق به کسب هفت امتیاز شده است. البته آبی های لندن هنوز در رتبه ششم جدول قرار دارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شرایط پیش روی این تیم آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه دیدار قابل شفیلد، توماس توخل مدعی شد تنها روی عملکرد تیم خودش تمرکز خواهد کرد.

 

 

توماس توخل گفت: "نمی توانم در نتایج دیگر تیم اثرگذار بوده روی آنچه تیم های دیگر انجام می دهند تاثیر بگذارم می دانم که فاصله زیادی بین چلسی و تیم های دیگر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان وجود دارد. شاید کسل کننده باشد، اما راه حل جز پیشرفت به صورت مرحله به مرحله وجود ندارد. مهمترین مسئله این است که ما تمرکز خود را از دست ندهیم. به بازیکنان که در مقابل تاتنهام در زمین نبودند اهمیت داده و آنها را مورد توجه قرار می دهم. ما باید از بازیکنان نیمکت نشین مراقبت کنیم و با کنترل فضای درون رختکن است که ما قادر به رقابت دوباره در روز یکشنبه خواهیم بود.

 

ما فقط دو روز فرصت استراحت داریم. شاید ما نیاز به برخی تغییرات داشته تا دوباره قدرتمند و آماده ظاهر شده و بتوانیم در بازی بعدی در بالاترین سطح رقابت کنیم. باید بتوانیم در برابر شفیلد که تیمی قدرتمند و فیزیکی است و در بازی های گذشته خود پیروز شده ، کنیم. این همان هدفی است که ما بر آن تمرکز می کنیم و در دیگر موارد چیزی دست ما نیست."

چلسی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی توماس توخل سرمربی لیگ قهرمانان توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد