Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی انجام شد، اظهار کرد: خداوند خطاب به موسی می‌فرماید «ذکرهم به ایام الله» برای اینکه بنی‌اسرائیل به‌دنبال تو راه بیفتند و‌ بتوانی فرعون را براندازی بکنی، ایام‌الله را به آنان یادآوری کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ادامه داد: ۴۲ سال از پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی ما می‌گذرد، عمده رشد و تعالی شما عزیزان در بستر این انقلاب ارزشمند بوده که برکات زیادی را هم برای اسلام و هم برای مردم داشته است، ما درصدد این هستیم که انقلاب را رشد و توسعه بدهیم و برای اینکه بتوانیم انقلاب را بالنده نگه داریم، باید ایام‌الله را یادآور شویم.

وی با بیان اینکه باید ایام‌الله را به جوانان و نوجوانانمان یادآور شویم تا این نسل را در مسیر تداوم انقلاب رشد دهیم، اضافه کرد: ۱۹ بهمن از ایام‌الله است، طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی در این روز بود، نه تنها طلیعه پیروزی انقلاب بلکه شکست رژیم ستم‌شاهی نیز در این روز اتفاق افتاد.

19 بهمن، مدال افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی

امام جمعی مشهد بر اهمیت یادآوری ۱۹ بهمن ماه به نسل‌های آینده تأکید و خاطرنشان کرد: این روز، روز بسیار پر اهمیتی برای انقلاب اسلامی ایران است زیرا بسیاری از فرماندهان ارتش و نیروی هوایی در این روز به امام و مردم پیوستند که این مدال بسیار ارزشمندی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است، حماسه‌سازی‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی که امروز در تدوام انقلاب شکل گرفته، از همان روز پیروزی انقلاب اسلامی سرچشمه می‌گیرد.

آیت‌الله علم‌‌الهدی با بیان اینکه باید در خصوص جریان همافری در نیروی هوایی ارتش تحقیق و به مردم معرفی شوند، مطرح کرد: شهید بابایی یکی از عوامل فوق‌العاده بنیان‌گذار جریان همافری در ارتش بود که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در کنار مردم ایستادگی کردند، ما در کشور ۴۰ هزار مستشار آمریکایی داشتیم که بیش از نصف آنان در ارتش ایران بودند و کشور را اداره می‌کردند، یکی از آنان در خاطرات خودش می‌نویسد «وقتی شاه می‌خواست از ایران برود، هر روز مرا به کاخ نیاوران دعوت می‌کرد و می‌گفت آقایان درباره من چه دستوری دادند، من تا کی باید ایران بمانم؟»

وی، اختلافات داخلی آمریکا را از علل ضعف آنان در مقابل انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: درگیری وزیر خارجه آمریکا و معاون امنیتیشان عامل ضعف آنان در برابر قدرت انقلاب بود به همین علت مستشاران آمریکایی به این فکر افتادند که نهاد ارتش را آمریکایی بار بیاورند، نهادی بومی ـ آمریکایی زیرا در آن زمان نیروی هوایی ارتش به واسطه مدیریت و پشتیبانی شخص شاه هم در عرصه نظامی و در عرصه تجهیزات، نسبت به دیگر بخش‌ها بسیار بزرگ‌تر بود.

طرح استحاله خلبانان ایرانی در آمریکا

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به طرح آموزش خلبانان ایرانی در آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: طرح همافری در نیروی هوایی این بود که نیروهای جوان و نخبه را به مدت سه سال برای آموزش‌های خلبانی به آمریکا ببرند تا طرح بومی‌سازی آمریکایی هم صورت بگیرد، هدف اصلیشان این بود که این جوانان را با فرهنگ آمریکایی استحاله کنند و این‌ها نسبت به عقاید دینی و فرهنگی خودشان بی‌تفاوت بشوند.

آیت‌الله علم‌‌الهدی با یادآوری نقش کلیدی روز ۱۹ بهمن در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: در ۱۹ بهمن ماه، همافرانی که خود آمریکایی‌ها و شاه تربیت کرده بودند تا مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند، با امام بیعت کردند و در کنار مردم ایستادند، با این اتفاق، آمریکا شکستش را به چشم خود دید، بعد از این اتفاق، گارد آمریکا و شاه تصمیم داشت تا به پادگان برود و تمام عوامل نیروی هوایی را قتل عام کند که مردم با هوشیاری به پادگان‌ها ریختند و با آنان مقابله کردند، بعد از ۲ روز، انقلاب به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه ۱۹ بهمن، طلیعه بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، متذکر شد: نیاز است عزیزان ما در جریان همافری و طراحی این جریان، تحقیق و پژوهش کنند تا بدانند چه اتفاقاتی افتاده است، شهید بابایی و دوستانشان چطور در مقابل این بومی‌سازی آمریکایی ایستادگی کردند و با معمار کبیر انقلاب بیعت کردند.

فهم گام دوم انقلاب مستلزم بازخوانی گام اول انقلاب است

امام جمعه مشهد اظهار کرد: فهمیدن گام دوم انقلاب ما، مستلزم بازخوانی گام اول انقلاب است زیرا به این واسطه متوجه می‌شویم از کجا به کجا رسیده‌ایم، از این جهت شما فرماندهان عزیز برای همراهی و آشنایی نسل جوان باید گام اول را بازخوانی کنید، جوانان ما در نسل سوم و چهارم انقلاب دو مطلب پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند که شما فرماندهان عزیز با بیان این موقعیت‌ها می‌توانید این نسل را به درک انقلاب برسانید.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: جوانان ما به خاطر شرایط سخت اقتصادی نیمه خالی لیوان را می‌بینند که با تلاش شما فرماندهان و بیان موقعیت‌ها، می‌توانید اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی را تبیین کنید تا آنان نسبت به بدنه انقلاب آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران آیت الله علم نیروی هوایی ایام الله گام اول ۱۹ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی از ملت خواست در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند چرا که تاکتیک دشمن در این مواقع انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند.

متن این بیانیه به این شرح است:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُون

در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاور مردان سرافراز انقلاب اسلامی بیرون آمد تا رژیم خونخوار، بی‌رحم و جنایتکار صهیونیستی را مجازات کند و تلخی مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن را به آن‌ها بچشاند.

عملیات پیروزمندانه جبهه شجاعان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی به خانه ضعیف‌تر از لانه عنکبوت صهیونیسم را به تمام سربازان جان برکف حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورزادگان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید و با رشادت غرورآفرین خود، موجب شادی عمیق همه آزادگان، مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی گردید.

پیام این پیروزی برکت‌بخش این است که امت اسلامی در سرتاسر جهان، ظلم را نمی‌پذیرد حتی اگر بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های جهان، حامیان ظالمان باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر حکیم انقلاب است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید ریشه کن گردد.

اصحاب رسانه استان قزوین ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولیّ امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان برکفان و شکست و خذلان نابود کننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستار است.

ملت ایران در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند چرا که تاکتیک دشمن در این مواقع انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند.

حال که حسینیان کاری حسینی کردند، اصحاب رسانه استان قزوین نیز با کاری زینبی تلاش خواهند کرد تا با جهاد تبیین، ابعاد این پیروزی بزرگ و دفاع مشروع را برای مردم بازگو کنند.

تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کد خبر 6078590

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در صورت هر حماقت اسرائیل، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • علم الهدی : در صورت هر حماقت اسرائیل ، تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • اقدام قهرمانانه سپاه پوزه آمریکا و اسراییل را به خاک مالید
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشت
  • اطلاعیه سپاه درباره حمله به اسرائیل : ارتش نیز همراهی مان می کند
  • بازخوانی رشادت‌های ۲ تن از امیران سرافراز ارتش در بندرانزلی