Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@13:36:38 GMT

کشف هزار و ۲۲۵ تن برنج احتکار شده در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۷۳۰۲

کشف هزار و ۲۲۵ تن برنج احتکار شده در فارس

-فرمانده انتظامی شهرستان کازرون فارس گفت: یک هزار و ۲۲۵ برنج احتکار شده به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال در یک انبار در این شهرستان کشف و این مکان پلمب شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان، به ایرنا بیان داشت: ماموران آگاهی شهرستان کازرون به همراه کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در قالب طرح برخورد با قاچاقچیان کالا و مقابله با افراد سودجو، پس از مطلع شدن از احتکار برنج در یک انبار در جاده کازرون - فراشبند با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازرسی ماموران از انبار مورد نظر، یک هزار و ۲۲۵ تن برنج احتکارشده به ارزش ۲۷۰ میلیارد ریال کشف، این انبار پلمب و یک نفر نیز در پیوند با این محموله دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EAj

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر