Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه در سومین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی گفت: ارتقای معیشت قضات و کارکنان قوه قضاییه یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با فساد در قوه قضاییه است.

به گزارش برنا، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رییس قوه قضاییه در سومین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: اصلی‌ترین و مهمترین عامل در اجرای سند تحول قضایی، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و ارتقای معیشت قضات و کارکنان قوه قضاییه یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با فساد در قوه قضاییه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی با اشاره به مفاد سند تحول قضایی گفت: نظام پرداخت‌ها مانند بهره‌وری و خدمات رفاهی باید بر مبنای عدالت، کرامت منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری باشد و برقراری عدالت در سراسر کشور و بین همه کارکنان قوه قضائیه پیگیری شود.

رییس ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی افزود: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضایی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

رییسی ادامه داد: معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی موظفند در تعامل با قوه مجریه و قوه مقننه، مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه را تبیین کنند تا در بودجه ۱۴۰۰، این مشکلات به حداقل برسد.

شایان ذکر است در این جلسه، گزارش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی درباره میزان حقوق و دستمزد و خدمات رفاهی و درمانی کارکنان قوه قضاییه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام رییسی اجرای سند تحول قضایی کارکنان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است

پرویز پرزور گفت: با توجه به اهداف و رویکرد دولت در زمینه فسادستیزی به‌ویژه مقابله با فساد در همه ابعاد آن و ارتقای سلامت اداری، نقش حراست در این راستا برای ارتقای سرمایه اجتماعی در بین مردم و حفظ سرمایه‌های انسانی استان در مجموعه‌های اداری، به مانند مقوله حفاظت فیزیکی و یا اطلاعاتی و حتی فراتر از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت در حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کشور اقتضائاتی متفاوت از سایر مجموعه‌ها دارد، افزود: نتیجه اقدامات حوزه حراست علاوه بر پیامدهای درون سازمانی، با ارتقای شئونات سلامت اداری، باعث ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود و به لحاظ ارتباط مداوم مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و حتی دهیاری‌ها با مردم، تکالیف سنگینی در راستای ارتقای امید و سرمایه‌های اجتماعی بر عهده این حوزه است.

او با تأکید بر توجه جدی به حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، بیان کرد: طراحی سازوکارهای عملی و متناسب با شرایط هر مجموعه، برای حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی استان اردبیل ضروری و مورد انتظار مقام عالی استان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • ۴ کلان‌پروژه قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • جزییات فصل اول سند جدید تحول قوه قضاییه اعلام شد
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی