Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:06:53 GMT

بسته ورزشی استان قم در ۱۸ بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۷۷۶۴

بسته ورزشی استان قم در ۱۸ بهمن ماه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهم‌ترین خبر‌های ورزشی استان قم در هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۹به ورزش‌های فوتبال و فوتسال اختصاص دارد.


کام سوهان قم تلخ شد

تیم فوتبال سوهان محمد قم در مرحله دوم جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه شهید حیدریان میزبان داماش پارسه تهران بود که در پایان با نتیجه ۲-۱ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده قم با وجود بازی تهاجمی در نیمه اول با یک گل به رختکن رفت و با شروع نیمه دوم، حملات خود را ادامه داد، اما این تیم مهمان بود که دومین گل را وارد دروازه معصومی کرد.


شاگردان خلجی نیا با ادامه حملات خود توانستند در دقیقه ۸۶ با گل حمیدرضا پاکیزه از روی نقطه پنالتی تنها یک گل را جبران کنند و با این باخت در خانه با جام حذفی وداع کردند.

حضور پرقدرت  فردوسی ها در لیگ برتر فوتسال

مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور از امروز هجدهم تا بیست و چهارم به میزبانی اصفهان و در سه گروه برگزار می‌شود.


علی اصغر احمدی مربی تیم فوتسال جوانان فردوس، انسجام تیمی، تمرینات فشرده و منظم گروهی و حمایت مسئولان را سه عامل اصلی انگیزه جوانان فردوس برای مسابقات پیش رو می داند.


فردین قاسمی، حمزه خسروی و یوسف امینی سه بازیکن تیم فوتسال جوانان فردوس هم سخت‌ترین بازی خود را مقابل میزبان این رقابت‌ها یعنی گیتی پسند اصفهان می دانند و امیدوارند سختی تمرینات طولانی مدت و فشرده سه هفته اخیرشان منجر به پیروزی تیمشان در مقابل رقبایشان شود.


با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور، تیم جوانان فردوس در گروه خود، با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، شهید سرخه‌ای ری، سن ایچ ساوه، رویش فدک مشهد رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان فوتسال جوانان جوانان فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود.

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است.

حضور رکابزنان استان در اردو‌های تیم ملی

رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود.

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان