Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند مورد درگیری دسته جمعی و تیراندازی در شهرک‌های رسالت، بعثت و الهیه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه در عملیات‌های مختلف موفق به دستگیری ۱۰ نفر و ماموران کلانتری ۲۴ الهیه نیز موفق به دستگیری ۴ نفر از عاملان تیراندازی و نزاع دسته جمعی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیری افزود: در بازرسی از منزل یکی از عوامل تیراندازی یک قبضه سلاح، ۲ تیغه شمشیر و ۱۶۳ فشنگ کشف شد.

باند سارقان منزل در کرمانشاه منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منزل و کشف ۱۹ فقره سرقت از آن‌ها خبر داد.

پرویز نظری افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

نظری با اشاره به اعتراف متهم به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت منزل با همدستی ۲ نفر دیگر، گفت: کارآگاهان آگاهی با راهنمایی سردسته باند، همدستان او را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان، چند تخته فرش دستباف، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، وسایل برنزه تزئینی و ... کشف کردند.

او از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

دستگیری قاتل فراری توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک قاتل فراری در شهرستان فردیس استان البرز خبر داد که چندی پیش و به دنبال اختلافات شخصی، فرد دیگری را به قتل رسانده بود.

پرویز نظری افزود: پس از وقوع یک مورد قتل و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی استان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده محل اختفای قاتل فراری ۵۳ ساله را در فردیس استان البرز شناسایی و با هماهنگی پلیس این شهرستان به محل عزیمت کردند.

نظری ادامه داد: تیم اعزامی پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی و همراهی کاراگاهان آگاهی فردیس در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری فرد قاتل اقدام و او را به کرمانشاه منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل کشاورز ۴۰ ساله به خاطر اختلافات قبلی اعتراف و پس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای رئیس پلیس آگاهی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران