Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:01:18 GMT

ارسال بیش از ۶۵۰ اثر به ششمین جشنواره استانی ابوذر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۹۴۸

ایسنا/ایلام رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام و دبیر ششمین جشنواره استانی ابوذر از ارسال بیش از ۶۵۰ اثر در قالب‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

«محمد علینظری» با اعلام این خبر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: داوری آثار ارسالی خاتمه یافته و ۵۰ اثر در قالب‌های مختلف تیتر، صفحه آرایی، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، عکس و پوستر برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص محورهای این جشنواره تصریح کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، فرزند آوری و خودکشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت اربعین در سال های گذشته، موضوع آزاد ( ظرفیت‌های فراموش شده استان ) از جمله محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گفت:  همچنین در بخش ویژه «برای پژمان» نیز به مناسبت درگذشت خبرنگار فقید رسانه پژمان مهدوی فر سعی داریم تا با گرامیداشت یاد و خاطره وی از خانواده اش تجلیل کنیم.

علی‌نظری تاکید کرد: برای افزایش تعداد آثار، ارتقا سطح کیفی جشنواره و همچنین ارسال آثار فاخر و ارزنده به این جشنواره، چندین موضوع نظیر خروج آمریکا از منطقه؛ خون بهای حاج قاسم سلیمانی، دفاع مقدس و نقش ایلام در جنگ هشت ساله، بررسی توسعه راهکارهای وقف همگانی در بستر فضای مجازی، آبخیزداری، توسعه فضای سبز و جنگل کاری و حفاظت از جنگل ها، نیاز به زمان انتشار و چاپ نداشت.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره ابوذر با نگاه استانی مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است، تصریح کرد: در این جشنواره در همه قالب‌ها، رتبه اول، دوم، سوم و نیز شایسته تقدیر معرفی خواهد شد.

دبیر جشنواره ابوذر از ارسال آثار برتر استانی به جشنواره کشوری ابوذر خبر داد و گفت: رتبه نخست هر بخش پس از اعلام نتایج داوری، برای ارزیابی به جشنواره کشوری ابوذر راه می‌یابد.

علینظری تصریح کرد: درصدد رایزنی با سازمان بسیج رسانه کشور هستیم که رتبه های دوم و سوم برگزیده های این جشنواره نیز در جشنواره کشوری ابوذر شرکت داده شوند.

وی با بیان اینکه ۶ داور بومی و یک دبیر آثار برتر این جشنواره را پس از سه مرحله پایش انتخاب کردند، تاکید کرد: همه داوران این جشنواره دارای تحصیلات مرتبط با حوزه رسانه و ۲ نفر از آنان نیز از پیشکسوتان و صاحبان رسانه استان هستند.

دبیر جشنواره ابوذر در خصوص زمان اختتامیه این جشنواره نیز گفت: اختتامیه تا پایان سال با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور برخی مسئولان استانی و صاحبان آثار برگزیده برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام جشنواره ابوذر بسيج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است