Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی وفا خواه معاون بازرسی وحمایت ازمصرف کننده این سازمان از کشف یک انبار مواد غدایی در بجنورد خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی، بازرسین سازمان در محل حاضر و انبار مورد نظر را شناسایی و پس از محرز شدن تخلف و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کشف بیش از یک تن روغن احتکار شده در اسفراین

وفا خواه گفت :در این انبار که خواروبار و ارزاق ضروری مردم احتکار می‌شد تا بعد از گرانی به قصد سود بیشتر وارد بازار نمایند، با جریمه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال پرونده تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

او افزود : اقلام کشف شده بعد از صدورحکم نهایی، جهت توزیع به قیمت مصوب روانه بازار میگردد.

معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صمت همچنین از مردم استان خواست  تا هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، فروش اجباری، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و عدم همخوانی قیمت درج شده با قیمت روی کالا را به ستاد خبری و شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان شمالی کشف انبار مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اصغر زبردست در گفت و گو با ایسنا، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق و بازخوردهای جهانی اظهار کرد: بی تردید نباید تاثیر این تنش منطقه ای را بر بازار نادیده گرفت، اما این مساله تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نداشت و برخلاف فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از عملیات، روند قیمتی چندان دچار نوسان طولانی و عمیقی نشد.

وی ادامه داد: مطمئنا با آرام شدن منطقه و عدم بروز تنش‌های جدید می توانیم منتظر ثبات بیشتر در بازار ارز باشیم. البته فعلا با عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق مواجه هستیم که همین موضوع نیز می تواند قیمت ارز را در یک کانال مشخص و ثابت نگه دارد. ما در شب انجام عملیات وعده صادق تا ساعات بامدادی روز بعد، شاهد افزایش قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بودیم که این موج هیجانی ناشی از تنش‌های سیاسی به سرعت فروکش کرد و دلار دوباره به کانال‌های قبلی بازگشت.

عضو کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران افزود: معتقدم اعلام عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله و پاسخ احتمالی به ایران نیز در کاهش قیمت ارز تاثیرگذار بود که مطمئنا این موضع گیری آمریکایی‌ها به دلیل توان بالای ایران در مواجهه با تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است.

زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: بی تردید نوسانات اخیر ارزی دلیل سیاسی دارد، وگرنه افزایش عجیب قیمت دلار در عرض یک شب، هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898284

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد / احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • هشدار به فعالان بازار لوازم چاه ارت! افزایش قیمت ملزومات چاه ارت ۱۴۰۳
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان