Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هم اکنون در گردنه صلوات آباد محور سنندج - دهگلان، سه راهی تکاب محور سنندج - دیواندره و گردنه مروارید در محور سنندج - کامیاران شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی تا ۱۵۰ متر است.

وی افزود: از مسافران تقاضا می‌شود ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات زمستانی در جریان تردد از مسیرهای مواصلاتی استان نکات ایمنی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی خاطرنشان کرد: هم اکنون در محور سنندج به دیواندره شاهد بارش برف و کولاک هستیم و از هم وطنان خواهشمندیم که از سفرهای غیر ضروری در این ایام پرهیز کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان در ادامه سخنان خود از بارش برف و باران در سایر مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی بارش برف و باران تا پایان امروز هم در استان ادامه خواهد داشت لذا اختلال در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان ادامه دارد.

کد خبر 5140832

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری مه گرفتگی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر شیراز شهرستان کرج عکس استانها انقلاب اسلامی ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایلام محور سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • بارش باران و آب گرفتگی معابر در شیراز
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲