Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عیسی بزمانی روز یکشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ایرانشهر اظهارداشت: این گروه جهادی متشکل از جمعی از جوانان پر تلاش و تحصیل‌کرده است که مرام‌نامه آنها تدوین شده و با هدف مطالبه گری از مسوولان با رعایت خطوط قرمز نظام اسلامی و مطالبه گری همراه با سازندگی و توجه به نیازهای مردم و کمک به مسوولان برای تحقق منویات رهبر انقلاب فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش و رونق چنین اقدامات مهم و بهره گرفتن از افراد متخصص دارای صلاحیت لازم، باعث ترویج مساله امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه و طبیعتا رسیدن به جامعه آرمانی می‌شود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایرانشهر تاکید کرد: در مسیر مطالبه گری نباید دغدغه‌ها و نیازهای روزمره مردم فراموش شود که اگر خدای ناکرده چنین اتفاقی صورت گیرد تبعات بسیار سختی خواهد داشت و باید به طور جدی وارد عمل شد تا مردم در آسایش و رفاه کامل باشند.
وی افزود: باید مصادیق معروف و منکر در شهرستان شناسایی شود و با یک‌کار علمی و همکاری همه‌نهادها، بسترهای لازم برای ترویج و تبلیغ فریضتین را تقویت‌کنیم‌که این موضوع جزو خواسته و مطالبات جدی شهروندان نیز محسوب می‌شود.

انقلاب اسلامی بزرگترین‌معروف زمان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه ۱۲۸ آیه قرآن و حدود ۹۰۰ حدیث و روایت در باب امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد اظهارداشت: بعضا شاهدیم که به محض بر زبان آوردن لفظ امر به معروف و نهی از منکر ذهن افراد تنها به سمت‌حجاب و عفاف می رود که‌ این‌ مورد یکی از هزاران مصادیق منکر است و به فضل الهی این آسیب در این استان بسیار کمرنگ است و باید بر روی مسائل مهمتر و دارای اولویت بیشتر متمرکز شویم.
محسن اکبری ادامه داد: در گذشته تنها امر به معروف و نهی از منکر از مسوولان به مردم بود که باید رویه را تغییر داد و مسوولان نیز مورد خطاب این ۲ فریضه الهی توسط مردم باشند.
وی تاکید کرد: امروز حفظ انقلاب اسلامی بزرگترین معروف زمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: قطعا انتقاد اگر خارج از سیاسی کاری و به دور از مسائل شخصی و همراه با ارائه راهکار باشد تاثیرات مثبت بسیار زیادی برای عموم مردم خواهد داشت و مسوولان نیز نباید در برابر مطالبه گر مصلح مواضع‌تند گیرند.
وی بیان کرد: دایره امر به معروف و نهی از منکر نباید محدود به افراد خاص باشد و شرایط باید به گونه‌ای پیش برود که ‌همه ‌مردم در این راه سهیم باشند اما آموزش این افراد یک ضرورت انکارناپذیر است.
اکبری خاطرنشان کرد: زمانی می‌توان اعلام کرد که در این راه موفق شده‌ایم که امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ و مطالبه عمومی تبدیل شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر گروه های جهادی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر گروه های جهادی سیستان و بلوچستان امر به معروف و نهی از منکر گروه های جهادی ایرانشهر اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است