Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار داشت: طی یکی دو روز اخیر شرایط ناپایداری را سپری کردیم که باعث آبگرفتگی معابر شد و در ارتفاعات و گردنه‌های استان بارش برف را نیز داشتیم.

وی در خصوص میزان بارش‌های سطح استان، گفت: میزان بارش شهر کرمانشاه طی سامانه اخیر به ۶۳ میلی‌متر رسید که ماهیدشت با ۷۵ میلی‌متر و سومار با ۱۰ میلی‌متر بیشترین و کمترین میزان‌بارش‌ها را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: بارش سال زراعی جاری یعنی از ابتدای مهرماه تا به امروز شهر کرمانشاه، ۲۶۸ میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم، از امروز شرایط ناپایدار جو منطقه تضعیف خواهد شد و بارش‌های پراکنده را شاهد خواهیم بود.

خسروی اضافه کرد: هوای استان تا اواخر وقت امروز هم کمابیش تحت تاثیر سامانه بارشی فعال در منطقه نیمه‌ابری تا ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و بارندگی غالبا به شکل پراکنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین طی امروز و فردا تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط دور از انتظار نخواهد بود اما از روز سه‌شنبه تا آخر هفته شرایط پایداری بر جو استان حاکم می‌شود و طی این مدت به استثنای افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا پدیده خاص دیگری برای استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

خسروی خاطرنشان کرد: حداقل دمای هوای امروز شهر کرمانشاه به یک درجه سانتی‌گراد رسید و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای امروز شهر به ۱۱ درجه سانتی‌گراد برسد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بارندگی بارش هواشناسی خسروی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، طبق اعلام هواشناسی استان تا ساعت ۶:۳۰ امروز، میزان بارش‌ها در ایستگا‌های هواشناسی بر حسب میلی متر بدین شرح است:
امیرآباد بابکان ۱۷۴
دشتروم ۱۷۳.۵
علی کرمی دمچنار ۱۶۵
ستنگان ۱۶۳
تنگ سرخ ۱۵۷
وزگ ۱۵۰
دلی خمسیر ۱۵۰
گنجگون ۱۴۸
منصورخانی کاکان ۱۴۲
یاسوج فرودگاه ۱۳۰.۲
آبده گاه ۱۳۰
کالوس ۱۳۰
جاورده ۱۲۴
گنجه‌ای ۱۱۵
آبموردلوداب ۱۱۵
قلعه دختر ۱۱۳
قلعه رئیسی ۱۱۱.۵
برم سبز ۱۱۱
چیتاب ۱۱۰.۵
تل گاه ۱۱۰
درغک ۱۰۹
موشمی زیلایی ۱۰۶
سوق ۱۰۵
امامزاده علی ۱۰۵
دیشموک ۱۰۳
لنده ۱۰۲
دشت بز ۱۰۰
باشت ۹۶
مارگون ۹۵
سی سخت ۹۳.۲
سرفاریاب ۹۳
کریک ۹۱
ده برآفتاب ۹۰.۵
دهدشت ۹۰.۲
سرآسیاب یوسفی ۹۰
دشت بز ۹۰
چرام ۸۷
تنگ پیرزال ۸۱
فیلگاه ۷۷
بوستان ۷۰.۵
سرآب ننیز ۷۰
امامزاده جعفر ۶۷
دوگنبدان ۶۵.۲
پاتاوه ۶۵
سیرون شبلیز ۶۳
دیل ۶۲
تنگ رواق ۶۱.۵
ماهور باشت ۶۱
لیکک ۳۱.۳

دیگر خبرها

  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد
  • خروج گرد و غبار طی امروز در کرمانشاه
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • خروج سامانه بارشی از شرق کشور
  • بیشترین بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در گلستان سهم پارک ملی گلستان
  • ثبت ۳۵ میلیمتر بارش در پارک ملی گلستان
  • امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس