Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:22:48 GMT

حوادث رانندگی در جاده زنجان جان ۳ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۳۵۰

حوادث رانندگی در جاده زنجان جان ۳ نفر را گرفت

سرهنگ مهدی میناخانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حادثه نخست ساعت ۱۶ عصر روز گذشته /۱۸ بهمن ماه/ در کیلومتر ۲۷ مسیر ارتباطی زنجان - بیجار به علت تخطی راننده وانت نیسان از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان این خودروی باربری کشته شدند و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز به علت صدمات و جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد، اظهار داشت: حادثه دوم نیز ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه عصر روز گذشته در کیلومتر ۲۸ مسیر ارتباطی زنجان - خرمدره و بر اثر برخورد خودروی سواری تیبا و کامیون رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناخانی، علت این تصادف رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری ذکر کرد و افزود: در این حادثه رانندگی نیز راننده خودروی تیبا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه تعداد کشته های ناشی از حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال در سطح مسیرهای ارتباطی این استان به ۱۸۸ تن رسید، اظهار داشت: بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی در طول مسیرهای ارتباطی استان زنجان به خاطر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه از سوی رانندگان است.

میناخانی به رانندگان توصیه کرد از تخلفات حادثه ساز ازجمله انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز، مکالمه با تلفن همراه، صحبت با سرنشینان و همچنین رانندگی در حین احساس خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن فاصله طولی با خودروهای جلویی، خودداری کنند.  

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها حوادث رانندگی خودرو خط حادثه انتظامی زنجان بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی خودرو خط حادثه حوادث رانندگی خودرو خط حادثه انتظامی زنجان بیجار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ ابوالفضل محبان گفت: برخورد دو دستگاه خودروی کامیون و ایسوزو در کیلومتر ۱۵ جاده بجنورد به آشخانه روبروی روستای مملجه دیشب اتفاق افتاد که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بدرانلو هلال احمر شهرستان بجنورد به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: در اثر این حادثه ۱ نفر مصدوم شد که از سوی نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه
  • وقوع ۹ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد به آشخانه برخورد کردند
  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان