Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:35:48 GMT

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۴۰۳

گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 در ماه ژوئیه عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، شرکت سامسونگ هر ۶ ماه یک بار از محصولات شگفت‌انگیز خود رونمایی می‌کند.به همین دلیل انتظار می‌رود گوشی‌های تاشوی جدید ۶ ماه پس از عرضه گوشی گلکسی S21 و در ماه ژوئیه در اختیار کاربران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که آیا این شایعات حقیقت دارد یا خیر. ممکن است شرکت تولید کننده قصد داشته باشد گوشی‌های تاشوی خود را در ماه ژوئیه وارد بازار کند، اما احتمال دارد مراحل تولید آن به تأخیر بیفتد.

با توجه به شایعات اعلام شده، اندازه صفحه نمایش داخلی گوشی گلکسی Z Fold 3 حدود ۸ اینچ و صفحه نمایش بیرونی آن ۶.۲۱ اینچ است. این محصول اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. همچنین محصول جدید شرکت سامسونگ از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل در طراحی آن نسبت به سری‌های قبلی شاهد تغییراتی خواهیم بود. به نظر می‌رسد قیمت این گوشی همانند گوشی Z Fold 2 دو هزار دلار باشد.

صفحه نمایش گوشی گلکسی Z Flip 3 نیز ۶.۷ اینچ بوده و دارای حاشیه باریک‌تر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. گزارشات منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که این گوشی تاشو به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد قیمت این محصول از دیگر محصولات تاشوی شرکت سامسونگ کمتر باشد، زیرا به پردازنده میان رده مجهز خواهد شد.

کد خبر 473139

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری تکنولوژی سامسونگ گوشی تاشو گلکسی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 معرفی گوشی جدید محصولات سامسونگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟