Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:32:24 GMT

کودکان کار سایبری

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۸۶۲

کودکان کار سایبری

فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی را می‌توان اولین علت به وجود آمدن کودکان کار سایبری دانست. این کودکان در معرض تهدیدات و آسیب‌های فراوانی قرار دارند و بیشترین آزار و اذیت جسمی و روحی از سوی والدین برای کسب درآمد بیشتر به آن‌ها وارد می‌شود.

به گزارش برنا؛ فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی را می‌توان اولین علت به وجود آمدن کودکان کار سایبری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این کودکان در معرض تهدیدات و آسیب‌های فراوانی قرار دارند و بیشترین آزار و اذیت جسمی و روحی از سوی والدین برای کسب درآمد بیشتر به آن‌ها وارد می‌شود. کودکان کار  سایبری بدون دنیای کودکی می‌باشند و در این راستا آسیب‌های مختلف به آن‌ها وارد خواهد شد به‌نحوی‌که آینده آنان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بر اساس ماده 22 قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان، هر نوع آزار و اذیت کودکان که منجر به صدمه جسمی، روانی و اخلاقی شده و سلامت جسم و روان آن‌ها را به مخاطره بیندازد، ممنوع بوده و قانون‌گذار برای این موضوع جرم انگاری کرده است. برای پیوستن به حامیان کودکان در فضای مجازی به لینک زیر مراجعه کنید: • https://b2n.ir/566452

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث پلیس فتا کودکان سایبری کلیک امن کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور

سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های گذشته که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و بدین طریق از هموطنان کلاهبرداری می‌نمایند. 

او می‌گوید: هموطنان عزیز توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است. به همین خاطر فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخورده و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور