Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور ، در رابطه با اینکه به گفته سخنگوی دولت، وی به عنوان نماینده دولت برای شرکت در جلسات کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون ارائه مستندات جدید از سوی دولت به مجمع در رابطه با لوایح FATF مأمور شده است، اظهار داشت: من نماینده دولت برای شرکت در جلسات مربوط به لوایح FATF در مجمع تشخیص هستم اما دیگر اعضای [دولت که به بحث FATF] مرتبط هستند، سر جای خود همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما یک تیم چهار نفره هستیم که هرکدام وظیفه‌ای داریم.

جنیدی در رابطه با اینکه آیا تاکنون جلسه‌ای در این زمینه از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام و به دعوت آنها برگزار شده است؟ گفت: من دو جلسه رفته‌ام و قرار شد تقسیم بندی موضوعی صورت گیرد و به ما ابلاغ شود تا براساس آن، اعضای ذیربط دولت حسب مورد در سطوحی که لازم است شرکت کنند و توضیحات لازم را ارائه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به عودت بررسی لوایح FATF به مجمع، مستند جدیدی به مجمع ارائه خواهد شد؟، تصریح کرد: مفاد نامه رئیس‌جمهور روشن بوده و گفته شده که چه پیشنهادات جدیدی ارائه خواهد شد. برای مواردی که جزو نگرانی‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام است، امکان دادن تحفظ جدید یا بیانیه تفصیلی پیش‌بینی شده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مدلی در رابطه با مسئله تحریم داده شده است، گفت: ممکن است دولت و مجمع از این منظر اختلاف دیدگاه داشته باشند که آیا این موضوع در شرایط تحریم وضعیت ما را سخت‌تر می‌کند یا نمی‌کند؟ من در یک برنامه تلویزیونی توضیح دادم چرا این اختلاف دیدگاه وجود دارد.

جنیدی بیان کرد: برای تأمین نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام، راهکار جدید ارائه شده که دقیقاً مربوط به همین دغدغه است و آن راهکار باید مورد ملاحظه و بررسی قرار گیرد و نمایندگان دولت باید بتوانند حضور پیدا کرده و تبیین کنند.

وی تاکید کرد: قبلاً سوالاتی که داده شده بود را پاسخ دادیم و علاوه بر آن در جلسات مجمع صریحاً پیشنهاد دادیم که هر ابهامی وجود دارد یا هر اطلاعات و مستنداتی می‌خواهند مشخصاً به ما اعلام کنند که قرار شد این کار صورت گیرد تا براساس آن، اطلاعاتی که مجمع می‌خواهد فراهم شود. ما منتظر هستیم موارد را بگویند.

جنیدی در رابطه با ارزیابی خود از بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع و اینکه آیا این لوایح با اقبال مواجه می‌شوند؟ خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم گمانه‌زنی کنم یا قاطعانه بگویم این طرف یا آن طرف، اما در جلساتی که رفتیم هم نظر مخالف و هم نظر موافق وجود داشت.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور اظهار کرد: فکر می‌کنم بعد از طی این مسیر یعنی ارائه مجدد سوالات و پاسخ به ابهامات و مورد بحث قرار دادن تحفظ‌ها و اینکه نمایندگان دولت یعنی چهار دستگاه معاونت حقوقی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و بانک مرکزی بتوانند صحبت‌های خود را در سطوحی که خودشان لازم می‌دانند ارائه کنند، می‌توان تصمیم گرفت که ارزیابی‌شان چه بوده است.

پربیننده ترین افزایش یارانه منتفی شد؟ یارانه بهمن ماه دوشنبه شب واریز می‌شود ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ اصلاح فاجعه‌بار؛ بودجه ونزوئلایی شدن ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۱/۱۸

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس جمهور لوایح FATF

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم