Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز یکشنبه در آیین بهره برداری از ۲ طرح ورزشی در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، افزود: امیدواریم پیگیری ها برای خارج کردن روند احداث مجموعه ورزشی امام رضا(ع) از رکود در سال آینده به ثمر رسیده و سرانجام این مجموعه مهم پس از چند سال وقفه، به بهره برداری برسد.

مجموعه ورزشی امام رضا (ع) در منطقه پردیسان قراردارد که روند احداث آن از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه با گذشت یک دهه از آغاز ساخت آن هم اکنون دارای پیشرفت حدود ۵۰ درصدی است. پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

استاندار قم در ادامه با تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش در نظام اجتماعی و ارتقای سلامت در جامعه، گفت: ورزش هم موجب افزایش نشاط، شور و پویایی اجتماعی است و هم موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهلی در جامعه می شود.

سرمست ادامه داد: برای هر جامعه ای سرمایه های مختلفی برای توسعه آن وجود دارد که مهمترین این سرمایه ها، نیروی انسانی است که جوانان در این امر نقش محوری دارند.

وی باتاکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی گفت: در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی های مختلفی در این استان انجام شده است ولی نباید به این میزان اکتفا کرد.

استاندار قم گفت: فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در سطح استان، از جمله تکالیف مهم مسئولان قم است ضمن اینکه باید همزمان با توجه به توسعه ورزش، فرهنگ سازی برای گرایش قشرهای مختلف مردم به ورزش نیز انجام شود.

۲ طرح ورزشی شامل مرمت و بازسازی ورزشگاه شهید حیدریان و افتتاح مجموعه سوارکاری و پرورش اسب، هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز در قم به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها قم بهرام سرمست دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم بهرام سرمست دهه فجر قم بهرام سرمست دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان قم اخبار کنکور مجموعه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان

مدیر منطقه ۸ شهرداری قم گفت: خرید و فروش و عقد قرارداد تجاری در منطقه پردیسان نیازمند استعلام از شهرداری منطقه هشت است.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: شهروندان پردیسان که در حال استفاده تجاری از املاک خود هستند، تا پایان اردیبهشت برای تعیین تکلیف املاک خود و گرفتن مجوز تجاری فرصت دارند.

وی با اشاره به هماهنگی منطقه هشت شهرداری قم و کمیسیون ماده پنج استان برای صدور مجوز تجاری دائم در املاک پردیسان افزود: این موافقت با شروطی صورت گرفته است و املاک از نظر امکان اخذ مجوز تجاری باید امکان سنجی شوند.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی شهروندان برای اخذ مجوز تجاری املاکی مراجعه می‌کنند که دارای این شروط نیست، خاطرنشان کرد: پس از پایان مهلت یک‌ماهه، املاک تجاری که شامل این طرح نشوند و مجوز نداشته باشند، پلمب خواهند شد.

مظفری اضافه کرد: بر همین اساس از شهروندان انتظار داریم هنگام خرید و فروش یا عقد قرارداد اجاره تجاری در پردیسان، حتماً از شهرداری منطقه هشت استعلام بگیرند.

کد خبر 745746

دیگر خبرها

  • با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل
  • گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند
  • ظرفیتی که کانون های اصلی توسعه ورزش از آن محرومند!
  • آغاز فصلی نو یا انتخابی مصلحتی در ورزش زورخانه ای لرستان
  • ۷۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رامسر فعال هستند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان