Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیماسادات لاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش شهریه‌ها وزارت بهداشت برای کمک به دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی چه برنامه‌ای دارد، گفت: اعطای وام‌های دانشجویی امسال بیش از 50 تا 60 درصد افزایش یافته است و پرداخت اقساط آن به بعد از فراغت از تحصیل موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی_دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مقرر شده است برای مدتی که دانشجویان به دلیل شیوع ویروس کرونا در خوابگاه نبوده‌اند اجاره‌ای از آن‌ها گرفته نشود.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جدی کارورزان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی افزایش حقوق بوده که با تصمیمی که گرفته شد حقوق این قشر ۵۰ درصد افزایش یافت، اما روند پرداخت تا حدی کند است که سرعت خواهد گرفت.

اعطای وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل علوم پزشکی

لاری با اشاره به اینکه سرانه بودجه فرهنگی و دانشجویی افزایش داشته است، گفت: با توجه به مشکلات زیادی که بر سر راه دانشجویان متاهل قرار گرفته و با وجود محدودیت در خوابگاه‌های متاهلی به طوری که تنها 800 واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی در سراسر کشور وجود دارد، در حال پیگیری برای برای اعطای وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل هستیم.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت سخنگوی وزارت بهداشت افزایش حقوق دانشجویی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند

مهران محسنی سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: این دانشجویان از اتباع کشورهای پاکستان، هند و لبنان هستند که به منظور ادامه تحصیل در رشته‌ پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت‌نام کردند.

سرپرست پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود:هم اکنون با احتساب دانشجویان جدید، ۱۲۵ دانشجوی بین‌الملل در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی گفت: امیدواریم این دانشجویان در طول تحصیل، سفیران خوبی از سوی کشور خود در ایران باشند و در پایان دوره نیز خاطرات خوب و به یاد ماندنی‌ از ایران به همراه خود ببرند.

این مسوول اضافه کرد: دانشجویان خارجی پس از فراغت از تحصیل و بازگشت به کشورشان معمولا ارتباط خود را با دانشگاهی که در آن تحصیل کرده‌اند حفظ می کنند و به عنوان سفیران فرهنگی ایران، تمدن و آداب و رسوم ما را به هموطنان خود معرفی می‌نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباطات بین‌المللی موجب تبادل دانشجو و استاد و منجر به ارتقای آموزش در دانشگاه‌ها می‌شود.

این مسوول گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های لازم و اساتید توانمند برای جذب دانشجویان خارجی برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف کشور در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد