Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:15:46 GMT

۶ سریال پلیسی پربیننده را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۰۵۴

۶ سریال پلیسی پربیننده را بشناسید

سریال‌های پلیسی و جنایی به تبع داستان معمایی و ساختار اکشنی که دارند؛ هر ساله مورد توجه مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا قرار می‌گیرند و با قیمت های بالایی به شبکه های تلویزیونی فروخته می شوند.

 الجزیره در گزارشی به معرفی شش سریال پلیسی و مهیج پرداخته که از طریق نتفلیکس به دنیا عرضه شده است:

«لوپین» (Lupin)

سریال فرانسوی «لوپین» (Lupin)، توانست در مدت زمانی کوتاه توجه مشترکان نتفلیکس را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آماری که خود شبکه منتشر کرده است، این سریال فرانسوی در کشورهای اروپایی و عربی مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

سریال «لوپین» مرز ۷۰ میلیون مخاطب را گذرانده و توانسته است به پرمخاطب ترین سریال فرانسوی شبکه نتفلیکس تبدیل شود.

همچنین این سریال فرانسوی، سریال «تاج» که ۶۲ میلیون مخاطب داشته و جزو سریال‌های پرمخاطب ماه‌های آخر سال ۲۰۲۰ بوده را هم پشت سر گذاشته است.

این سریال در ژانر پلیسی، داستانی مهیج با حوادث غیرمنتظره را روایت می‌کند. قهرمان داستان به دنبال کشف حقیقت در رابطه با تهمتی است که ۲۵ سال قبل به پدرش زده شده و این موضوع ماجراجویی ها و حوادثی را به همراه دارد.

«شرلوک» (Sherlock)

سریال «شرلوک» (Sherlock) نیز مانند سریال «لوپین» قهرمانی دارد که مسایل و پیچیدگی‌ها را با قدرت ذهنی فوق‌العاده‌اش حل می‌کند، اما با این تفاوت که «شرلوک» از این توانایی در برقراری عدالت و حل پرونده‌های پیچیده‌ای که پلیس در حل آن‌ها عاجز است استفاده می‌کند.

این سریال جنایی انگلیسی در ۱۵ قسمت و ۵ فصل به فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ منتشر شد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. «شرلوک» از سایت هنری (IMDb) نمره ۹.۱ را کسب کرده و همچنین در لیست ۲۵۰ سریال برتر تاریخ که توسط همین سایت منتشر شده، رتبه ۲۱ را دارد.

بازی قابل توجه بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن یکی از دلایل موفقیت این سریال بوده است.

---

شخصیت شرلوک هولمز تاکنون در چند نسخه سریال توسط شبکه های تلویزیونی مختلف، محوریت قرار گرفته است.

«پوآرو» (Poirot)

«پوآرو» (Poirot) نیز یک سریال انگلیسی است که از طولانی ترین سریال‌های تاریخ محسوب می‌شود. «پوآرو» از سال ۱۹۸۹ تا سال ۲۰۱۷ و در ۱۳ فصل منتشر شده است.

---

داستان درباره هرکول پوآرو، کارگاه بلژیکی است که سعی دارد پرونده‌ها و جرائم مختلف را حل و فصل کرده و مجرم حقیقی را بیابد. هرکول پوآرو شخصیتی است که توسط آگاتا کریستی، نویسنده شهیر انگلیسی خلق شده است.

«خانه کاغذی»

«خانه کاغذی» (La Casa de Papel) که در آمریکا با عنوان «سرقت پول» شناخته می‌شود، یکی از معروف ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است. فصل چهارم این سریال ۶۵ میلیون بار مشاهده شده است.

---

پرفسور برای یک سرقت بزرگ برنامه ریزی کرده و گروهی را جمع می‌کند اما در این میان او درگیر داستانی عشقی شده و با وجود نبوغش برنامه‌هایش در معرض خطر شکست قرار می‌گیرند.

«یقه سفید» (White Collar)

سریال «یقه سفید» (White Collar) سریالی پلیسی و در عین حال کمدی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ و در ۶ فصل منتشر شد. داستان سریال درباره مجرمی باهوش است که پس از سال‌ها موش و گربه بازی با پلیس بالاخره دستگیر شده و به دلایلی تصمیم به همکاری با پلیس برای دستگیری دیگر مجرمان می‌گیرد. مت بامر نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد.

---

«کارمن سندیگو»

«کارمن سندیگو» (Carmen Sandiego) نیز سریال انیمیشنی پلیسی است که از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ منتشر شد. این انیمیشن که نامزد دریافت جایزه امی هم بوده از یک بازی به همین نام الهام گرفته شده است.

---

قهرمان این سریال دختری به نام کارمن است که برای تبدیل شدن به خلافکاری حرفه‌ای آموزش می‌بیند اما او تصمیمی می‌گیرد تا به تقلید از رابین هود برای دو هدف به کارش ادامه دهد؛ یکی مقابله با باندهای بزرگ خلافکاری و دومی برای کمک به نیازمندان؛ در این میان تلاش پلیس برای دستگیری او کار را برایش پیچیده تر می‌کند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سریال فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: دستگیری سارق تلفن همراه، منازل سازمانی، زورگیر و توقیف موتورسیکلت قاچاق از جمله این مأموریت‌ها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه سارق به عنف تلفن همراه یک شهروند سمنانی در پارک سوکان این شهر به دام پلیس افتاد، افزود: تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد این دو متهم با سلاح سرد به سمت شاکی حمله ور شده و تلفن همراه او را به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق منازل مسکونی یکی از دستگاه‌های دولتی سمنان شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: متهم به انجام سه فقره سرقت منازل مسکونی و ادارات دولتی اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارقی در شاهرود با تهدید سلاح سرد از راننده آژانس سرقت کرده بود، دستگیر شد، تصریح کرد: پلیس ظرف ۴۸ ساعت توانست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تلفن همراه مسروقه و سلاح سرد کشف کند.

وی ضمن بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان گرمسار توقیف و فرد مختلف به مراجع قانونی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6086100

دیگر خبرها

  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها