Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای، کاهش پرداخت حق التدریس و تغییر روش محاسبه کارکرد حق‌التدریس را رد کرد.

به گزارش برنا؛ وزارت آموزش و پرورش در پی برخی مطالب که اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درباره شایعه کاهش پرداخت حق التدریس معلمان منتشر شده است، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بدون تردید مجاهدت علمی، خلاقیت‌ها و نوآوری‌های معلمان در دوران شیوع کرونا را باید نشان بارزی از ایثار و گذشت معلمان و همراهی آنان با جامعه در شرایط بحران دانست که با اجرای نقش متفاوت خود در مسیر تداوم فرایند یاددهی-یادگیری توانستند در تحقق عدالت آموزشی گام های استواری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت آموزش و پرورش همواره تلاش خودرا معطوف به قدردانی، احقاق حقوق و ارتقای جایگاه معلمان کرده است.

نظر به سؤالات تکراری که همکاران در فضای مجازی در رابطه با نحوه محاسبه حق‌التدریس شاغلین در اسفندماه 1398 و بهار 1399 مطرح کرده‌اند، مقرر شد، در هر شهرستان بر اساس شیوه‌نامه‌ای که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع ارسال می‌کند، کارگروهی متشکل از مدیر آموزش و پرورش و کارشناسان موضوعی و مرتبط و میزان حضور و کارکرد همکاران در ماه‌های مذکور برای نتیجه اعلام شود تا مشخص شود مبلغی که پرداخت شده تا چه حد با میزان کارکرد واقعی افراد مرتبط بوده و بر اساس آن تصمیم‌گیری مقتضی به عمل آید.

ضمن تکذیب کسری پرداخت حق‌التدریس‌ها و تغییر روش محاسبه کارکرد حق‌التدریس غیرموظف، توصیه می شود؛ فرهنگیان گرامی اخبار مربوط به این وزارتخانه را فقط از طریق پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش medu.ir و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حق حق التدریس وزارت آموزش و پرورش پرداخت حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلم در کشور اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده و در این خصوص اعلام شده در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم دارای شرایط تأمین مسکن هستند.

وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تأمین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تأمین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان خوزستان تأمین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده که در این طرح برای شهرهای فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تأمین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تأمین شود که بیشتر این واحدها در اهواز هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کارهای اولیه انجام شده اما کارهای ساخت واحدها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.

کد خبر 6083539

دیگر خبرها

  • ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی احداث می‌شود
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • کد استخدام معلمان مهرآفرین صادر شد
  • نواختن زنگ اقتدار ایران اسلامی در مدارس استان اصفهان
  • نهضت تجلیل از معلمان فراگیر شود/عزم جمعی برای پاسداشت معلمان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • این افراد معلم می‌شوند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند