Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی روز حفاظت اطلاعات، افزود: تقویت سطح آمادگی دفاعی در تمامی حوزه‌های رزمی به خصوص در بخش هوایی و شناسایی هواپیماهای رادار گریز باید در نیروهای مسلح مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است اما همواره باید آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد تا در هیچ شرایطی دشمن نتواند بر ما غلبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک بیان کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم‌ در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: پشتیبانی از جبهه مقاومت و ملت‌های مسلمان آرمان انقلاب اسلامی است و بابد در هر شرایطی نسبت به تقویت این جبهه و تضعیف جبهه کفر و استکبار تلاش کرد که در این میان نقش نیروهای مسلح بسیار موثر خواهد بود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: شناخت به هنگام فتنه‌های داخلی و خارجی و برخورد با جریان‌های انحرافی و تکفیری و عوامل ضد انقلاب و خود فروخته از دستاوردهای عظیم و ماندگار در کارنامه دستگاه اطلاعاتی کشور است و این مهم باید هر روز تقویت شود.
۱۹ بهمن باعنوان روز نیروی هوایی و حفاظت اطلاعات نامگذاری شده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی امام جمعه اراک ستاد کل نیروهای مسلح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی امام جمعه اراک اراک استان مرکزی امام جمعه اراک ستاد کل نیروهای مسلح دهه فجر اخبار کنکور دری نجف آبادی نیروهای مسلح آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح

دریافت 20 MB کد خبر 6085301

دیگر خبرها

  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • ضرورت تقویت و حمایت از نیروهای مسلح کشور
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • نیروهای مسلح زینت ولایت، عزت دین و ضامن امنیت کشور هستند
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد