Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی ترابی پس از کسب قهرمانی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر و در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و این تیم را در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا تنها گذاشت.

ترابی تنها به خاطر طلب کمتر از ۵۰ میلیون تومانی خود قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرد تا بدون پرداخت پول رضایتنامه با مبلغی به ارزش ۷۰۰ هزار دلار به العربی قطر بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی ناگهانی این بازیکن با اعتراض هواداران روبرو شد اما عملکرد نامطلوب او و فرم بدنی نه چندان ایده‌آل‌اش  باعث شد تا باشگاه العربی قطر پس از حضور کمتر از پنج ماهه ترابی اقدام به فسخ قراردادش کند.

ترابی برای جدایی از العربی قطر صبوری کرد تا بتواند باقیمانده مبلغ قراردادش را نیز به عنوان بازیکن اخراجی دریافت کند که مبلغی نزدیک به ۳۵۰ هزار دلار بوده است.

باشگاه پرسپولیس همراه با تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان پس از شنیدن زمزمه های اخراج مهدی ترابی اقدامات لازم را برای جذب او در نظر گرفت تا بتواند بار دیگر پیراهن سرخ را بر تن این بازیکن در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی بکند.

مهدی ترابی نیز پس از دریافت مطالبات خود از العربی حاضر به فسخ قراردادش شد تا با عقد قراردادی جدید به مدت یک فصل و نیم در پرسپولیس بازی کند.

باشگاه پرسپولیس در حالی بازگشت ترابی به جمع بازیکنان این تیم را یکی از اتفاقات بزرگ مدیریتی قلمداد می کند که برخی هواداران این تیم هنوز نسبت به نحوه جدایی او در ابتدای فصل گلایه دارند اما سرخ ها منتظر درخشش این بازیکن با پیراهن پرسپولیس هستند تا بتواند بار دیگر تبدیل به چهره محبوب این تیم شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088855 برچسب‌ها پرسپولیس تهران مهدی ترابی العربی قطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی العربی قطر العربی قطر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد

به گزارش ورزش سه، در مدت اخیر و در روزهای سخت باشگاه فولاد، با ادعای یکی از روزنامه‌های ورزشی کشور، مشخص شد که  باشگاه فولاد خوزستان پس از برکناری ایگناسیو مارتینز به دنبال استخدام سید مهدی رحمتی بود و با این سرمربی به توافق هم رسیده بود اما نارضایتی برخی لیدرهای باشگاه خوزستانی باعث می‌شود رحمتی و مدیران فولاد قید این همکاری را بزنند.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران گفت: سید مهدی رحمتی از ابتدا هم یکی از گزینه های باشگاه بودند. به اینجا تشریف آوردند و مذاکره و صحبت هم کردیم. یک پیش قراردادی بود که ایشان با آنها بحث داشت و گفتند برخی از بندها را حذف کنیم. با آقای عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام دادند و با ایشان هم که صحبت کردم، گفتند پیش قرارداد و قرارداد را تحویل ایشان دادیم و مهدی رحمتی خواسته با وکیلش صحبت کند. بعد از جلسه هم ایشان به تهران برگشتند و تا الان نه شکایتی ما رسیده و نه بحث بوده. فقط فضای رسانه این اتفاق را مطرح کرده و من خودم با آقای رحمتی هم صحبت کردم بحث خاصی نبود.

دیگر خبرها

  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد