Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ به ضرر مهاجم محروم قرمزها خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ فوتبال ایران هفته گذشته برنامه جدید مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد و باشگاه پرسپولیس باید در ادامه مسابقات خود تا پایان هفته هجدهم و هفته سوم دور برگشت مسابقات به مصاف حریفان خود برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی به ترتیب باید به مصاف سایپا، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان بروند. با توجه به محرومیت عیسی آل کثیر از همراهی پرسپولیس در مسابقات فوتبال و عدم همراهی این تیم در تمرینات تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ این بازیکن عملا در دور برگشت و سه هفته ابتدایی هم نمی تواند قرمزها را همراهی کند تا پس از بازی نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا که نبود این بازیکن باعث شد تا شاگردان یحیی از رسیدن به جام قهرمانی باز بمانند، این مهاجم دور رفت مسابقات لیگ برتر و سه بازی از دور برگشت را هم از دست بدهد.

عیسی آل کثیر که به دلیل خوشحالی بعد از گل مقابل پاختاکور از هرگونه فعالیت فوتبالی تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ محروم است، علاوه بر از دست رفتن بازی پرسپولیس در لیگ برتر، آقای گلی لیگ بیستم و حضور در اردوی تیم ملی را به نوعی از دست داد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات فوتبال سازمان لیگ در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرد بازی های لیگ برتر تا روز یکشنبه ۱۷ اسفند و هفته هجدهم ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به فاصله ای که در این بین تا شروع اردوی تیم ملی فوتبال هست اگر شرایط مهیا باشد شاید بازی های جام حذفی برگزار شود.

مهدی در پایان گفت: با توجه به تقویم مسابقات و همچنین بازی های حساس تیم ملی در راه صعود به جام جهانی سعی کردیم دست مربیان تیم ملی برای برگزاری اردو از لحاظ زمانی باز باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر عیسی آل کثیر پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ برتر سازمان لیگ لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری

ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!