Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:44:52 GMT

پرسپولیس تا پایان سال مشکی می‌پوشد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۳۶۹۴

پرسپولیس تا پایان سال مشکی می‌پوشد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  باشگاه پرسپولیس، طبق خواسته هواداران پرشور و پرشماری که همواره کنار سرخپوشان هستند، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی‌کند.

فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق بهت‌آوری بود که کام مردم ایران را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن که دو پیشکسوت عزیز پرسپولیس را از دست دادیم، تصمیم بر آن شد که پیراهن مشکی به تن کنیم. در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز، بابت فوت مهرداد میناوند سیاه‌پوش بودیم و در دیدار برابر تراکتور تبریز، به خاطر علی انصاریان که داغ‌ دل‌مان را بیشتر کرد، مشکی‌پوش ماندیم.  

طبق تصمیم جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، قرار است پرسپولیس به احترام عزیزان از دست رفته خود، تا پایان سال پیراهن مشکی به تن کند. این موضوع، خواسته طرفداران و اعضای تیم بود که به آن جامه عمل پوشانده شد.

این در حالی است که شرکت آلشپورت (تولیدکننده البسه پرسپولیس)، پیراهن‌های جدید تیم را به باشگاه تحویل داده تا از ابتدای نیم فصل دوم، با این پیراهن‌ به زمین برویم اما با هماهنگی مسئولان این شرکت، قرار شد بایکنان این تیم از سال آینده و پس از گذشت مراسم چهلمین روز درگذشت میناوند و سپس انصاریان، پیراهن نو به تن کنیم.

بار دیگر برای خانواده محترم میناوند و انصاریان آرزوی صبر جمیل داریم و امیدواریم روح مهرداد و علی عزیز همیشه در آرامش باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس تا پایان سال پیراهن مشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور که صبح روز سه‌شنبه به دلیل پارگی رباط صلیبی زانو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر درباره مصدومیتش عنوان کرد: اتفاق واقعا بدی است. امیدوارم برای هیچ فوتبالیستی در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ ندهد.

او در مورد لحظه مصدومیتش مقابل مس رفسنجان گفت: مصدومیت در همان لحظه که برای شما اتفاق می‌افتد، احساس می‌کنید که دیگر دنیا به تهش رسیده است. وقتی تنها هستم و به آن لحظه فکر می‌کنم، می‌گویم که واقعا مسخره بود! یک مقدار به دلیل عدم تعادل روی زانوی راستم افتادم و زانوی من چرخید و آن اتفاقی که نباید، می‌افتاد.

هافبک مصدوم استقلال اضافه کرد: بچه‌های تیم ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و تا اینجای قضیه علاوه اینکه تنهایی را احساس نکردم، بلکه حضور بچه‌ها را پررنگ‌تر از همیشه در کنارم دیدم.

مهدی‌پور یادآور شد: هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند و یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هواداران تیم رقیب هم خیلی با پیام‌های خود به من دلگرمی دادند.

ویدئو: 330733

هافبک آبی‌ها درباره تماس دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکن پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با او دارد، گفت: دانیال اگر زنگ نمی‌زد که او را می‌کُشتم. واقعا خیلی پیگیر بود.

مهدی‌پور در واکنش به اینکه دوست دارد در هفته آخر لیگ چه کسی گل قهرمانی استقلال را بزند، عنوان کرد: سوال سختی است. دوست دارم آن گل را مهرداد محمدی بزند. مهرداد بچه خوش شانسی است. در دیدار با شمس‌آذر هم اگر توپ به پای بازیکن حریف نمی‌خورد که گلر آن را می‌گرفت. هوش مهرداد بود که توپ را به پای بازیکن زد و واقعا خیلی با هوش است.

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • تا به حال ترکیب مشکی و صورتی را امتحان کرده اید؟! (عکس)