Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:50:09 GMT

پرسپولیس تا پایان سال لباس مشکی می‌پوشد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۳۹۲۴

تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان سال ۱۳۹۹ با لباس مشکی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق خواسته هواداران پرشور و پرشماری که همواره کنار سرخپوشان هستند، تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی‌کند.

فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق بهت‌آوری بود که کام مردم ایران را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن که دو پیشکسوت عزیز پرسپولیس را از دست دادیم، تصمیم بر آن شد که پیراهن مشکی به تن کنیم. در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز، بابت فوت مهرداد میناوند سیاه‌پوش بودیم و در دیدار برابر تراکتور تبریز، به خاطر علی انصاریان که داغ دل‌مان را بیشتر کرد، مشکی‌پوش ماندیم.

طبق تصمیم جعفر سمیعی، مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، قرار است پرسپولیس به احترام عزیزان از دست رفته خود، تا پایان سال پیراهن مشکی به تن کند. این موضوع، خواسته طرفداران و اعضای تیم بود که به آن جامه عمل پوشانده شد.

این در حالی است که شرکت آل‌شپورت (تولیدکننده البسه پرسپولیس)، پیراهن‌های جدید تیم را به باشگاه تحویل داده تا از ابتدای نیم فصل دوم، با این پیراهن به زمین برویم، اما با هماهنگی مسئولان این شرکت، قرار شد از سال آینده و پس از گذشت مراسم چهلمین روز درگذشت میناوند و سپس انصاریان، پیراهن نو به تن کنیم.

بار دیگر برای خانواده محترم میناوند و انصاریان آرزوی صبر جمیل داریم و امیدواریم روح مهرداد و علی عزیز همیشه در آرامش باشد.

بیشتر بخوانید: حضور اعضای تیم پرسپولیس بر سر مزار میناوند و انصاریان

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس علی انصاریان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس علی انصاریان تا پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، محمود مشکی در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه‌ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می‌دهد.
مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه‌ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.
مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

دیگر خبرها

  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!