Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال نوروزی «بوتیمار» بعد از سه ماه کار در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا از روز گذشته در تهران آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی، سریال «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی علیرضا نجف زاده برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ برای شبکه سه تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مهام، تهیه کننده این سریال تلویزیونی گفت: بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن‌های مختلف استان مازندران کار تصویربرداری را مجدداً از روز گذشته در تهرانپارس آغاز کردیم و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهد شد.

مهران مهام ادامه داد: بر اساس فیلمنامه ممکن است بازیگرانی به ما اضافه شوند و در ادامه چند لوکیشن اصلی از سریال را با حضور بازیگران اصلی پیش خواهیم برد.

مهام ادامه داد: تجربه کار با بازیگران مازندران که همگی استعدادهای ناب و کاربلدی بودند اتفاق متفاوتی در این سریال بود که امیدوارم نتیجه اش مورد وثوق مخاطبان شبکه سه در نوروز ۱۴۰۰ باشد. تمام تلاشمان این است که بتوانیم حداقل برای لحظاتی فضای خانه‌های هموطنانمان را در نوروز مفرح سازیم.

بازیگران این سریال عبارتند از: حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، سیما مطلبی، سارا مقربی، ندا کوهی، آرزو ابی زاده، دانیال جعفری و سامی غریبی،....

و بازیگران بومی استان مازندران عبارتند از: سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سید احمد رضوی، مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری، شایان خانپور، سید حسین حسینی، نواب صادقی، مهناز سالاری، بهزاد کاشفی، اسماعیل فلاح، احمد صلاحی، مریم محمدزاده، ثایر سالار، و...

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

تهیه کننده: مهران مهام، سرپرست نویسندگان و طراح: سعید جلالی، نویسندگان: شهاب عباسی، آرمان صبوری، کارگردان: علیرضا نجف زاده، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده، مدیرتولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان: امیر سلیم خانی، دستیار دوم: فرید یوسف پور، گروه کارگردانی: رضا غلامی، نگار نجف زاده منشی صحنه: فرحناز خسروآبادی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، تصویربردار: مرتضی صدیقی، دستیار یک تصویربردار: عباس رزاقی، دستیاران تصویر: بهزاد کردستی، امیر جلالی، میلاد سعیدی، محمدقنبری، حامد نصرآبادی و با تشکر علیرضا گنجی، عکاس وتصویربردار پشت صحنه: مهدی قاسمی، مدیرصدابرداری: امیرشاهوردی، صدابردار: محمد توریوریان دستیاران صدا: یزدان خلیل اللهی، محمد حمزه‌ای، تدوین: حسین آرمانی، هانی گلشن، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، دستیار یک صحنه: صادق صدری، مدیرصحنه: میلاد امامی، دستیارصحنه: مجید فاضلی راد، دستیار یک لباس: سارا صافی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مجری گریم آقایان: نعیم خلج، مجری گریم خانم‌ها: شیده کردستانی، دستیارگریم: امیرحسین شریعت پناهی، مشاور رسانه: مجتبی احمدی، تدارکات: محسن قراخانلو، دستیار تدارکات و حمل و نقل: مرتضی خسروی، همیار تدارکات: رضا حیدری، ایرج صادقی، حمل و نقل: میثم فرخی، سینه موبیل: ایرج ابراهیمی، مسئول هنروران مازندران: رضاغلامی.

کد خبر 473506

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال نوروزی بوتیمار سریال بوتیمار سریال تلویزیونی سریال تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهران مهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است

علیرضا قزوه شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر که از شبکه ۴ سیما پخش شد، گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.

وی افزود: دوستان ما در شورای عالی شعر وزارت ارشاد شورایی تشکیل دادند و جلساتی گذاشتند و همینطور در حوزه هنری جلسات متعددی گذاشتیم و از تعداد دیگری از شعرا هم نظرخواهی کردیم و طرح این برنامه در شبکه چهار اجرایی شد.
 
قزوه تصریح کرد: هدف از این برنامه بیشتر علاقمند کردن مردم با ادبیات و شعر بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و دوستان از روند آن راضی هستند. همچنین شعر‌هایی که در این برنامه خوانده شد در فضای نوروز و ماه رمضان بود و تعطیلات نوروز کمک کرده بود که این برنامه بهتر دیده شود.
 
وی ادامه داد: برنامه سرزمین شعر با ۶۴ شاعر و حضور حدود ۳۰ نفر عوامل از مدیران و سرگروهان و داوران و تهیه کننده که همگی شاعر هستند اجرا شد. این اولین باری است که متولیان برنامه‌ای همگی شاعر هستند و یک کار ادبی فاخر انجام شد.

قزوه افزود: این برنامه در آینده استمرار خواهد داشت و در حال حاضر در حال ساخت فصل دوم هستیم که به امید خدا در یکی دو ماه آینده پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است با شاعران فارسی زبان برنامه را شروع کنیم یا با زبان‌ها و قومیت‌های مختلف، این‌ها موضوع‌هایی است که در آینده مشخص خواهد شد. احتمال دارد با توجه موضوعات جدید، تغییراتی در داوران نیز انجام شود، اما قطعا داوران خبره‌ای در این راستا انتخاب خواهند شد.

گفتنی است برنامه سرزمین شعر اولین رقابت تخصصی در حوزه شعر معاصر ایران است که حدود ۶۴ شاعر در گروه‌های متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کنند و اشعارشان توسط داوران این برنامه، متشکل از ناصر فیض، علیرضا قزوه، محمد کاظم کاظمی و علی محمد مودب به تهیه کنندگی علی زارعان مورد داوری قرار گرفت.

این برنامه در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای که تا پایان عید سعید فطر ادامه داشت، بر روی آنتن شبکه ۴ سیما پخش شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟