Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرمانداری ممسنی در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از داود ایوبی افزود: بزرگترین طرح در این زمینه به طول ۱۲۰ کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بخش ماهور میلاتی اجرا و طی آن روستاهای برم سیاه، آب شیرین، میلاتون، بابا منیر، صفر بیگ، میشان و مالیچه شیخ به فیبر نوری کنارتخته شهرستان کازرون متصل و تمامی روستاهای این مسیر زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم‌اینک در شهرستان ممسنی ۴۷۲ کیلومتر فیبر نوری وجود دارد که بخش‌هایی از آن قدیمی و هوایی است که ظرفیت تکنولوژی امروز را ندارد و نیاز به اجرای فیبر نوری زمینی با قابلیت بالاتر است.
او اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای اتصال همه محورهای ارتباطی اصلی شهرستان از سمت هرایجان، خان زنیان، اردکان، قایمیه، کازرون و مصیری در حال انجام که بعضی نیز اجرا شده تا با ایجاد یک رینگ کامل ارتباطی، پایداری لازم در همه شرایط احتمالی برای عدم قطعی و سرویس دهی مطلوب به شهروندان محقق شود.
فرماندار ممسنی گفت: امسال حدود ۲۸ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ارتباطی در شهرستان در نظر گرفته شده که بخشی آماده بهره‌برداری و بخشی در حال اجرا است.
ایوبی افزود: به منظور بهبودی کیفیت ارتباطات و اینترنت شهر نورآباد نیز امسال سه سایت تلفن همراه در محله‌های امامزاده درب آهنی، جابه و رودریا به بهره‌برداری رسید و کابل کشی کافه نوری شهرک آزادگان و قلعه کهنه نیز عملیاتی شد.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شهرستان ممسنی و استقرار بعضی روستاها در خارج از محدوده سرویس دهی فیبر نوری و زیر ۲۰ خانوار بودن آنها، پیگیری لازم برای رفع مشکل آنها در حال انجام است.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد  در ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها اینترنت شیراز شرکت ارتباطات سیار ایران فارس ممسنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت شیراز شرکت ارتباطات سیار ایران اینترنت شیراز شرکت ارتباطات سیار ایران فارس ممسنی اخبار کنکور فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آب‌رسانی روستایی در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

علی محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر ۲۳ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود اجرا شده است، اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آب‌رسانی و خیرین اجرایی شد.

وی افزود: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی با اشاره به حفر هشت حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه‌سرا و شهرک نیز گفت: برای تأمین زیرساخت‌های آب‌سانی در مناطق روستایی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

این مسئول یادآور شد: استانداردسازی ۲۰۰۰ انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

کد خبر 746806

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد