Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان سجادیه تربت جام، گفت: این دستگاه بزرگترین دستگاه اکسیژن ساز تربت جام است که با مخزن ۲هزار لیتر و ظرفیت ۶ هزار لیتر در دقیقه و خلوص ۹۳ درصد اکسیژن تولید می‌کند که ظرفیت نرمال و نهایی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این دستگاه جهت تامین اکسیژن بخش‌های درمانی و مخصوصاً بیماران کرونایی ضروری است و علاوه بر این بیمارستان سجادیه تربت جام مجهز به مخزن ذخیره اکسیژن مایع است که در مواقع ضروری اکسیژن مورد نیاز بیمارستان را تامین می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:  تربت‌جام جز محدود شهرستان‌های است که کارخانه تولید اکسیژن دارد که با حمایت مدیر عامل کارخانه در زمان بحران کرونا کمبود اکسیژن نداشتیم واکنون هیچ گونه دغدغه‌ای در جهت کمبود اکسیژن در شرایط کنونی نداریم.

افکار بیان کرد:هدف ما خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مردم منطقه جام است و سلامت مردم اولویت اول همه ماست و افتتاح پروژه‌ها با جمعیت کم و با رعایت دستعورالعمل های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه عملکرد قلب چگونه است؟ + فیلم

قلب، خون را از طریق سیستمِ گردشِ خون پمپاژ می‌کند. خونی که دارای اکسیژن اندکی باشد، از طریق بزرگ‌سیاهرگ زبرین و بزرگ‌سیاهرگ زبرین واردِ دهلیزِ راست می‌شود و بعد به بطن راست می‌رود. این خون، از این‌جا به گردش خون ریوی جریان می‌یابد و از طریق ریه‌ها اکسیژن دریافت می‌کند و دی‌اکسید کربن را پس می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نحوه عملکرد قلب چگونه است؟ + فیلم
  • یک دستگاه دیالیز به بیمارستان نیاپور بندرخمیر اهدا شد
  • این باتری با اکسیژن بدن کار می‌کند!
  • ایران آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را در غزه و رفح دارد
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله