Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی مواقع آوردن 50 امتیاز توسط یک بازیکن هم در NBA منجر به پیروزی تیم نمی شود.

استفن کری و نیکولا یوکیچ علی رغم عملکردهای فوق العاده خود، نتوانستند مانع شکست تیم های شان شوند.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مدعی های کسب عنوان MVP فصل 2020/21 لیگ NBA؛ آیا سنترها سرانجام طلسم شکنی می کنند؟

نتایج بازی‌های 6 فوریه 2021 لیگ NBA / 50 امتیاز بی‌ثمر نیکولا یوکیچ و پیروزی سونی سیکسرز مقابل نتس

به گزارش طرفداری، تحمل شكست تيم در حالى كه ستاره زمين هستى و تمام توان خود را گذاشتى، بسيار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خيلى ها در حداقل يک بازى، اين حس را تجربه كرده اند و امروز نوبت استفن كرى و نيكولا يوكيچ بود. ميان مدعى هاى نسبتا پرتعداد MVP، شكى نيست كه نام استفن كرى و نيكولا يوكيچ هم وجود دارد. كرى و يوكيچ كه قطعا در آل استار و احتمال زياد ميان شروع كننده ها قرار مى گيرند، تا همين جاى فصل هم به قدر كافى درخشيده اند. 57 امتياز استفن كرى در جريان شكست گلدن استيت واريرز برابر دالاس موريكس، دومين امتياز بالاى كرى در NBA را رقم زد و شانزدهمين بارى بود كه در يک بازى حداقل 10 پرتاب سه امتيازى به ثمر مى رساند.
در طرف ديگر، از زمان كارملو انتونى به بعد، هيچ يک از بازيكنان دنور ناگتس در يک بازى به 50 امتياز نرسيده بودند كه امروز على رغم شكست برابر ساكرامنتو كينگز، نيكولا يوكيچ به آن رسيد. به غير از امروز، تنها 2 بار در تاريخ NBA اتفاق افتاده كه 2 بازيكن در يک شب به 50 امتياز برسند اما تيم هاى شان شكست بخورند. 8 نوامبر 2019 (ديمين ليلرد و دى انجلو راسل) و 9 اپريل 1978 ( جرج گروين و ديويد تامپسن).

اخبار داغ 

تجمع استقلالی ها مقابل ساختمان باشگاه واکنش دکتر طبرسی به استفاده از عبارت شهید واکسن برای انصاریان و میناوند بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد شادی پس از گل برونو فرناندز به سبک اریک کانتونا / عکس برد یوونتوسی؛ xG پایین بیانکونری مقابل رم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران