Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:51:02 GMT

رئال با ترکیب عجیب و غریب در دربی مادرید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۲۰۴

رئال با ترکیب عجیب و غریب در دربی مادرید

رئال مادرید برای بازی سه شنبه شب برابر ختافه که یکی از دربی های شهر مادرید است، با مغضل عجیبی دست به گریبان است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین اوئسکا و در حالی که با یک گل عقب افتاده بود، دو گل بزند و بازی را پیروز شود. در این بازی رافا واران هر دو گل رئال را به ثمر رساند.

بازی بعدی رئال سه شنبه شب برابر ختافه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار عقب افتاده هفته نخست لالیگا که کسب سه امتیازش برای کهکشانی ها اهمیت بالایی دارد.

 

 

 

 

در بازی شب گذشته آلوارو اودریوسولا نیز در دقاق پایانی مصدوم شد و بازی برابر ختافه را از دست خواهد داد. هنوز مشخص نیست دنی کارواخال و لوکاس واسکز به بازی برابر ختافه برسند و شاید رئال هیچ گزینه ای برای دفاع راست خود نداشته باشد. در یک ربع پایانی بازی با اوئسکا زیدان ترجیح داد مارسلو را در سمت چپ و فرلاند مندی را در سمت راست به کار بگیرد.

هر دو بازیکن چپ پا هستند و به خصوص مندی ارسال ها و ضربات پای راست خوبی ندارد که این قضیه ممکن است به ضرر رئال تمام شود. گزینه دیگر زیدان استفاده از بازیکنان تیم دوم باشگاه است.

 

 

 

 

همچنین تونی کروس با کارت زردی که دقیقه 32 بازی دیشب گرفت، 5 کارته شد و بازی با ختافه را از دست داد. ایسکو نیز این روزها مصدوم است و در فهرست بازی با اوئسکا نبود. به این ترتیب زیدان برای بازی سه شنبه شب فقط کاسیمیرو و لوکا مودریچ را در خط میانی دارد.

 

 

 

 

 

 

تونی کروس آلوارو اودریوسولا ایسکو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس آلوارو اودریوسولا ایسکو رئال مادرید برابر ختافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین که در میان شگفتی همگان توانست با ارائه یک بازی زیبا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم النصر عبور کند، امروز در بازی رفت فینال غرب آسیا، مقابل دیگر تیم عربستانی متعلق به شهر ریاض یعنی الهلال قرار می‌گیرد.

نماینده امارات امروز کار سختی برای غلبه بر پرافتخارترین تیم آسیا دارد اما آنها امیدوارند که یک بار دیگر به لطف حمایت هواداران و در زمین خودی، مقابل دیگر غول سعودی به پیروزی رسیده و آمار برتری‌های متوالی الهلال را قطع کنند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی کاپیتان العین حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. جلوتر از آنها نیز شاهد حضور محمد عباس هستیم.

چشم هواداران العین برای این مسابقه به گلزنی سه عنصر تهاجمی تیم دوخته شده است. جایی که کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگر های العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر موفق به گلزنی شد، به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی + ویدئو و سند
  • نقش بزرگ آنتونیو رودیگر در بُرد بزرگ رئال برابر منچسترسیتی
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • بلینگام: چنین شبی را در خواب هم نمی‌دیدم!
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ