Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:10:59 GMT

سیاه ترین روزهای راموس؛ تمدید قرارداد روی هوا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۲۲۰

سیاه ترین روزهای راموس؛ تمدید قرارداد روی هوا

مصدومیت و جراحی سرخیو راموس وضعیت تمدید قرارداد او را مبهم تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید بدون سرخیو راموس تیم همیشگی نیست ولی کهکشانی ها حداقل تا یک ماه و نیم دیگر باید به نبود او عادت کنند.

مصدومیت مینیسک راموس در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بیلبائو او را مجبور ساخت تا روز گذشته تن به جراحی بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از نیمه نهایی سوپرکاپ 4 بازی رئال را از دست داده و احتمالا هفت تا هشت بازی بعدی تیمش را نیز از دست خواهد داد.

 

 

 

 

بازگشت راموس به ماه آوریل(نیمه های فروردین) موکول خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خبری از تمدید قراردادش نیز نخواهد بود.

به عبارتی از این بدتر برای راموس امکان پذیر نبود. کاپیتان هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است. جراحی روز گذشته احتمالا کار برای تمدید او را دشوارتر نیز خواهد کرد.

قرارداد راموس پایان فصل به اتمام می رسد و باشگاه اکنون تردیدهایی در مورد وضعیت جسمانی او دارد. همه چیز به پس از بازگشت او موکول خواهد شد و بدون شک اگر مصدومیت بار دیگر به سراغ راموس بیاید، اصرارهای او برای تمدید دو ساله بی نتیجه خواهد ماند. این جراحی ممکن است باعث عقب نشینی باشگاه های خواهان راموس نیز بشود.

 

 

 

 

فصل جاری رئال 10 بار بدون سرخیو راموس به میدان رفته و 5 بار متحمل شکست شده است. در 4 بازی اخیر بدون راموس، رئال دو بازی را برده و 2 بازی را نیز باخته است. در واقع مصدومیت و سپس جراحی راموس هم برای او و هم برای رئال گران تمام شده و خواهد شد. برای راموس سیاه ترین روزها در حال سپری شدن است.

 

 

رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس تمدید قرارداد سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی