Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات رانندگان برای خرید لاستیک دولتی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها و اقتصادی ارجاع داده شد.

 

 

پیام شهروندخبرنگار:

سلام چرادرشهریاسوج توزیع لاستیک خودروسواری متوقف شده است وخبری نیست؟

امروز رفتم لاستیک دولتی بگیرم گفتن که اگر اینجا لاستیک رو عوض نکنید لاستیک بهتون تعلق نمی گیره

یا باید 50هزارتومان پرداخت کنید

لطفا رسیدگی کنید

سلام برای دریافت لاستیک سهمیه ای اقدام می کنم و هر روز چک می کنم اما متاسفانه هر بار یک شهری از یک استان دیگه در میاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور تواین وضعیت کرونایی من به شهرهای دیگه سفر کنم. لطفا ارسال پستی فعال بشه تامن تایر خودم رو در شهر خودم دریافت کنم و مردم به این وروانور نرند الان من لاهیجان هستم ولی اصلا شهر و استان من در لیست نیست. چطوری تایر دریافت کنم

 مرسی از پیگیری

سلام وقت بخیر در مورد لاستیک کویر می خواستم پیگیری بکنند لطفا گفته لاستیک دولتی ثبت نام می کنه نزدیک ۲ ماهه ثبت نام کردیم اوایل سایت رو بست که لاستیک گرون بشه بعد گردن شدن سایت باز شده و از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب باید وارد سایت شده و خرید بکنیم من از اول آذر تا امروز هر روز سعی میکنم وارد سایت خرید بشم ولی اصلا امکان ورود نیست و ساعت ۹و دو دقیقه کلیه محصولات رو ناموجود میزنه من خیلی پرس و جو کردم هیچ کسی نمیتونه خریدی بکنه اگر نمی خوان به مردم بفروشند بگن و اینجوری مردم رو سرکار نزارن لطفا خودتون یه سر به سایت کویر تایر بزنین متوجه می شن که این سایت اصلا قسط فروش نداره و لاستیک ها رو به قیمت دولتی عرضه نمی کنند می خوان به قیمت آزاد بفروشند و این سایت کاملا سرکاری هست ضمنا لاستیکی که ۲ماه قبل ۲۵۰ بود الان کرده ۴۳۵ تومان وقتی هم از کارت پول کم می کنه دونه ای بیشتر از ۵۰۰ تومن کم می کنه عاجزانه خواهش می کنم پیگیری بفرمایید متشکرم

پیگیری قیمت نجومی لاستیک ماشین آلات راهسازی

شما را به خدا پیگیر قیمت نجومی لاستیک لودر بشید

سلام شرکت لاستیک بارز ثبت نام اینترنتی برای فروش لاستیک به قیمت دولتی داره،اما گویا ثبت‌نام به صورت رانت از داخل خود شرکت انجام می شه و اصلا امکان ثبت نام برای افراد وجود نداره. متشکر می شم پیگیری کنید

ببخشید الان ۱۰ماه که از سال گذشته من لاستیک از تعاونی کامیون داران مشهد نگرفتیم به دوعلت یکی قیمت لاستیک تعاونی بالارفته و وقتی که سه ماه پیش رفتیم ثبت نام کردیم برای لاستیک از تعاونی الان چندوقت که مراجعه می کنیم به اتحادیه می گویند حواله بیاد زنگ میزنیم اما متاسفانه یک عده که کارنمی کنند الان لاستیک هایی که گرفتند در سایت دیوار به فروش می رسانند پس چرا وزارت سمت می گویند لاستیک با ارز ۴۲۰۰تومانی تامین شده اما خبری برای قشری که تو جاده زحمت می کشند هیچ خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید کوچک شما راننده کامیون از مشهد

الان چند هفته است وارد سایت کویر تایر و بارز می شم برا خرید لاستیک دولتی در عرض۱۰ دقیقه ناموجود می شه محصولاتشون تا ساعت ۹ هم میشه سایت خطا میده وقتی می شه وارد سایت شد و برا خرید اقدام کرد که خطای سایتم رفع می شه واقعا راجب مردم چی فکر کردند؟؟؟!این سایت ها قفلش برا کی باز می شه؟؟؟!هیچ مسئولی نباید این داستانو پیگیری کنه ؟!

تو این وضعیت گرونی و خرابی بازار که هر کی یه قیمت دل خواهی داره میده لطفا این پیام منو تو برنامه ی خبریتون مطرح کنید بلکه مسئولی کسی ببینه یه فکری برا این مردم بکنه

ممنون

اختلال در  سامانه فروش لاستیک دولتی توسط سایت کویر تایر

فروش لاستیک سهمیه‌بندی در سامانه فروش لاستیک دولتی توسط سایت کویر تایر با برخی مصائب و اختلال همراه است و امکان ثبت نام وجود ندارد و با توجه به مهلت یک روزه، هیچ امیدی به ثبت نام نیست.

سلام. چرا لاستیک که نمایندگی باقیمت حدودا۱۷۰تومن هست در مغازه ها به صورت آزاد باقیمت۳۰۰هزارمی فروشند؟؟واقعاچرا

خرید اینترنتی لاستیک دولتی ، کویر تایر

چند وقتی است برای خدید لاستیک دولتی به سایت کویر تایر مراجعه میکنم ولی راس ساعت بازگشایی خرید لاستیک دسترسی به سایت با عنوان سقف ظرفیت سایت بسته می شود و پس از یک ربع بازگشایی تمام لاستیک ها ناموجود می شود. لطفا رسیدگی کنید

سلام،وقت بخیر

ببخشید من ازاستان همدان شهرستان نهاوند نهاوند مزاحم شما میشم چند ماهه که هر چی حواله لاستیک سنگین برای ما قشر راننده صادر میشه همگی برای یک لاستیک فروشی اونم هم متاسفانه ادعا به نداشتن و هیچ لاستیکی به هیچکس تحویل نمیشه متاسفانه دیگه بی قانونی در این حد واقعا محشره اونوقت در بعضی مواقع شماره حواله لاستیک ها رو در سامانه ثبت میکنه در حالی که همون حواله ها دست خودمون با مهر وامضای همون شخص موجوده که با دست خط خودش ذکر کرده که لاستیک در انبار نداره لطفا هر چه سریع تر به گوش مسئولین برسونید بیشتر ناوگان حمل و نقل این شهرستان با مشکل لاستیک مواجه هستند.متشکر می شم هر چه سریع تر اطلاع بدید.

ران شدن بی سرو صدای لاستیک

روزهای متوالی برای ثبت نام لاستیک کویر به سایت مراجعه کردم

امروز موفق به خرید شدم ولی با 28%  قیمت بالاتر نسبت به دیروز

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد خرید و فروش لاستیک دولتی را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

تامین نیاز صد در صدی تایر خودرو در داخل کشور سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: تولید کنندگان داخلی در تلاش هستند تا نیاز صد در صدی داخل را در زمینه لاستیک خودرو تامین کنند.    

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مشکلات مردم فروش لاستیک دولتی وارد سایت لاستیک ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟

تین نیوز

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از وزیر صنعت ، معدن و تجارت درخواست کرد، شرایطی فراهم شود که رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سید کمال هادیان فر در تاریخ 28 اسفند سال 1402 به عباس علی آبادی نوشته، آمده است: ...بروز برخی کاستی ها، مشکلات و ناهماهنگی ها موجب شده هزینه ها و درآمد فعالان اقتصادی این بخش از توازن خارج شده و به تبع آن خروج فعالان این بخش و عدم سرمایه گذاری در نوسازی ناوگان و گسترش فعالیت های خدمات رسانی در این حوزه رخ داده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: افزایش هزینه های ارایه خدمات در بخش مسافر بین شهری، ناپایداری حاکم بر بخش را بیش از پیش دامن زده ، نارضایتی و اعتراضات صنفی و دست اندرکاران را به دنبال داشته و بسیاری از فعالان و صاحبان  ناوگان از این حوزه خارج شده اند...

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در ادامه این نامه آمده است: عدم حمایت از فعالان بخش مسافری به ویژه در حوزه تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز این بخش، ادامه فعالیت در این بخش را با چالش های جدی و اساسی رو به رو خواهد کرد و روند حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل حوزه مسافری در کشور مختل خواهد شد که تبعات اقتصادی و اجتماعی زیادی به دنبال خواهد داشت.

در پایان این نامه تاکید شده است: خواهشمند است پیرو مباحث مطروحه در پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور و با توجه به موافقت جناب آقای مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور ، دستور فرمایید سواری های کرایه بین شهری و اتوبوس های عمومی بین شهر از سهمیه لاستیک دولتی با نرخ مصوب بهره مند شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • بازار لاستیک ترمز برید