Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت بیش از سه هفته از بستری شدن چهره های سرشناس فوتبال در بیمارستان لاله و فرهیختگان که متاسفانه هر دو هم به فوت این چهره ها منجر شد، هنوز حرف و حدیث درباره دلیل ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان زیاد و متناقض است

مهرداد میناوند و علی انصاریان بعد از مبارزه با ویروس کرونا دار فانی را وداع گفتند اما همچنان بحث بر سر این که این چهره های محبوب فوتبال کجا به ویروس کرونا آلوده شدند، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در روزهایی که مهرداد میناوند و علی انصاریان در بیمارستان بستری بودند، فیلم کوتاهی از حضور میناوند در یک کلینیک دندانپزشکی و عکسی از علی انصاریان کنار همان دندانپزشک منتشر و ادعا شد آنها در این دندانپزشکی مبتلا شدند اما چند روز پس از آن، فیلم هایی از استودیوی کارگزار باشگاه پرسپولیس منتشر و ادعا شد مهرداد میناوند که هنگام ضبط برنامه ویژه دربی تهران علائم کرونا را داشته، در حین این برنامه ویروس را به علی انصاریان و سایر حاضرین منتقل کرده است. حتی خبر رسید فیلمبردار این برنامه هم که در استودیو حضور داشت به کما رفته است. بعد از فوت انصاریان هم فیلم کوتاهی منتشر شد که مهرداد در فاصله نیم متری او نشسته و ناگهان وسط برنامه زنده می گوید احساس می کنم دارم می افتم!

 اما حالا با گذشت چند روز از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند، روایت تازه ای درباره آغاز بیماری آنها به گوش می رسد.

 گفته می شود در یک سفره خانه سنتی حوالی پل صدر در خیابان شریعتی، یک مهمانی با حضور برخی چهره های مشهور ورزشی و هنری برگزار شده و اغلب چهره هایی که در این سفره خانه سنتی حضور داشتند، به کرونا مبتلا شدند. در جمع افرادی که به کرونا مبتلا شدند، نام چند چهره مشهور سینمایی و تلویزیونی هم به چشم می خورد. بررسی ها در مورد این سفره خانه سنتی و مهمانی موردنظر که با حضور چهره های هنری و فوتبالی برگزار شد، ادامه دارد.

اخبار داغ 

تجمع استقلالی ها مقابل ساختمان باشگاه واکنش دکتر طبرسی به استفاده از عبارت شهید واکسن برای انصاریان و میناوند بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد شادی پس از گل برونو فرناندز به سبک اریک کانتونا / عکس برد یوونتوسی؛ xG پایین بیانکونری مقابل رم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند سفره خانه سنتی علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد با حضور هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع ایثار بجنورد، با حضور هنرمندان و اهالی هنر خراسان شمالی و با حضور سعید، لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

سعید لشکری با اشاره به اینکه اساساً هنر از دل تعهد منبعث می‌شود و حامل پیام متعهد به حقیقت است، اظهار داشت: هنر در استانی همانند خراسان شمالی «زنده» است و در بسیاری از موارد در قله قرار دارد.

وی به برگزاری جشنواره ملی نقالان سوره نیز اشاره کرد و گفت: اتفاق ویژه‌ای که در خراسان شمالی رقم خورد و نگاه‌ها را به این سمت آورد این است که مقدمات برگزاری جشنواره ملی نقالان توسط استان فراهم شد و در این خصوص بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر یعنی نوجوانان و دانش آموزان دست گذاشت.

در این آیین امین عربشاهی، مدیر دفتر و خبرنگار تسنیم در استان خراسان شمالی به عنوان چهره خبر سال استان، مرضیه براتی چهره برتر و استاد علیرضا فیروزه چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل شدند. 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه