Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:14:49 GMT

درون محوطه جریمه رقبا مثل زورو هستم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۶۸۶۰

درون محوطه جریمه رقبا مثل زورو هستم

ستاره صرب رئال که قرضی به فرانکفورت بازگشته خود را زوروی درون محوطه جریمه می داند.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بوده که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در ماه های حضور خود در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ چندی پیش دوباره و البته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوویچ بعد از انتقال به فرانکفورت خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم نشان داده و در 4 مسابقه اخیر که به شکل جانشین وارد زمین شده، 3 گل به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

یوویچ در مورد سبک بازی خود گفت:« این را من نباید بگویم بلکه کارشناسان باید نظر بدهند. اگر بخواهم خودم را توصیف کنم، باید بگویم مثل زورو درون محوطه جریمه حریفان هستم.»

 

بازی در رئال:« 21 ساله بودم که به رئال پیوستم و ابتدا خیلی سخت بود. مدتی زمان برد تا با فضای تیم آشنا شوم و شروع به یادگیری از بهترین های دنیا کردم. در رئال بازیکنانی حضور دارند که در 10 سال گذشته بهترین های دنیا در پست شان بوده اند. از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم و با تجربه ای بیشتر حالا به فرانکفورت برگشته ام.

 

 

 

 

در رئال پیشرفت کردم؛ در بزرگترین تیم دنیا که سطحی کاملا متفاوت دارد. بازی برای رئال افتخار بزرگی بود و تمرین با ستاره های این تیم جای افتخار داشت. هر روز از آنها یاد می گرفتم و تمرین مقابل بهترین مدافعان دنیا نیز درس های خوبی برای من داشت.»

 

ترک رئال:« می خواستم بیشتر بازی کنم. این تنها دلیل جدایی و بازگشتم بود.»

 

اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتراخت فرانکفورت لوکا یوویچ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول بازی بین تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی با نتیجه 1-0 به سود تیم میهمان به پایان رسید.

رئال توسط رودریگو در دقیقه 12 به گل رسید و پس از آن سیتی که در ورزشگاه خانگی‌اش بازی می‌کرد تلاش داشت تا این تفاضل را برطرف کند.

حملات آبی پوشان روی دروازه رئال رفته رفته بیشتر می‌شد تا اینکه دنی کارواخال ترجیح داد برای جلوگیری از ایجاد یک موقعیت خیلی حساس روی جک گریلیش خطا کند.

گریلیش با سرعت از کنار این بازیکن عبور کرد و مدافع رئال مانع از عبور او شد تا اینکه در دقیقه 37 با کارت زرد داور جریمه شد. این جریمه برای رئال خیلی سنگین بود.

در صورتی‌که رئال امشب سیتی را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند، کارواخال نمی‌تواند به دلیل محرومیت در بازی رفت این مرحله تیمش را همراهی کند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم
  • برند هولتسنباین، قهرمان جام جهانی 1974 درگذشت
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا