Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه در نشست خبری خود که امروز (۱۹ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه عمده فعالیت‌های بخش سلامت و جامعه بازنشستگان در بانک رفاه است، گفت: امروز از سامانه پرداخت غیر حضوری تسهیلات مستمری بگیران تامین اجتماعی رونمایی شد، اعتباری که بانک رفاه در پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال می‌کرد از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و این افزایش باعث شد تا سامانه‌ای را راه اندازی کنیم تا بازنشستگان در شرایط کرونایی کمترین مراجعه حضوری را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لله گانی افزود: در مرحله اول ثبت نام غیرحضوری مشکلاتی وجود داشت، اما در فاز دوم، ثبت نام برای دریافت تسهیلات را به صورت کاملا مکانیزه انجام دادیم که ایراداتی داشت و آن ایرادات رفع شد.

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد: بانک رفاه با داشتن هزار و ۱۰۰ شعبه در سطح کشور، باید بازنشستگان و مستمری بگیران مراجعه حضوری می‌کردند، که با غیرحضوری شدن دریافت تسهیلات، این امکان برای بازنشستگان تامین اجتماعی تسهیل شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه رفاه تولید، گفت: در سیل سیستان و بلوچستان که بازدید شد، بانک رفاه با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای تامین بشکه‌های آب شرب در مناطق سیل زده سیستان اعطا کرد.

لله گانی با اشاره به اقدامات بانک رفاه در حوزه راه اندازی سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: قراردادی ۴ جانبه بین بانک رفاه، سازمان تامین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان نظام مهندسی انجام شد، در این سامانه تامین مالی برای خرید دی‌وایس‌ها را بانک رفاه انجام داده است تا پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز بتوانند تجهیزات لازم را برای نسخه نویسی الکترونیک خریداری کنند تا بعد از تامین زیرساخت‌ها نسخه نویسی الکترونیک انجام شود.

وی افزود: بانک رفاه از سال ۳۹ شروع به کار کرده و بیش از ۶۰ سال سابقه خدمت رسانی به مردم به خصوص بازنشستگان و کارگران را بر عهده دارد.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک رفاه بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اجرا نشدن تعهدات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن شهری گفت: گزارش نداشتن همکاری به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ یک شنبه دوم اردیبهشت_ در شورای مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن در حوزه‌ی مسکن روستایی مناسب است.

وی افزود: بانک‌ها در حوزه مسکن شهری علاقه‌ای برای ارائه تسهیلات ندارند و تعهدات بانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن توسط راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

بر اساس اطلاعات بیان شده در این جلسه در شهر گرمه ۲۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۵ متقاضی تأیید شده و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده‌اند و ۷۲۱ متقاضی نیز به پروژه‌ها تخصیص شده‌اند.

همچنین در شهر درق ۱۳۷۵ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۶۰ متقاضی تأیید شده و ۲۴۵ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده‌اند و ۱۲۹ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند.

همچنین در این جلسه تعیین تکلیف آماده سازی اراضی شهرستان گرمه برای توسعه شهر و الحاق اراضی جهت نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه، درق، ایور نقاط پیش‌بینی شد و مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد پس از اخذ استعلام و ارزیابی دقیق تصمیم گیری نهایی در خصوص سمت توسعه شهر انجام شود.

از دیگر مصوبات این جلسه آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در بازه زمانی یک ماهه طبق توافقات انجام شده است و اداره ثبت اسناد نیز مکلف شد نسبت به تحویل اسناد در شهرستان گرمه تسریع کند.

کد خبر 746564

دیگر خبرها

  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی