Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در پیامی به مناسبت برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست تأکید کرد: تبادل نظر، انتقال تجربیات و هم‌افزایی متخصصان، صنعتگران، تولیدکنندگان و بازرگانان در چنین رویدادهایی، می‌تواند زمینه مناسبی را برای رشد و توسعه این صنعت فراهم کند.
به گزارش شانا، متن پیام بهزاد محمدی به مناسب برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست به شرح زیر است:
«مقدم شما را در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گرامی می‌دارم و بسیار خرسندم که فرصتی پیش آمده تا یک بار دیگر در یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه صنعت پلیمر و پلاستیک در سطح منطقه، آخرین توانمندی‌ها و قابلیت‌های علمی، فنی و بازرگانی صنعت پتروشیمی کشور را عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایران در قلمرو تولید و صادرات محصولات پلیمری و پلاستیک از یک سو و نیاز این صنایع به بهره‌مندی از فناوری و نوآوری‌های دانش روز از سوی دیگر، به کسب دستاوردهای ارزشمند برای شرکت‌کنندگان همچون سیزده دوره قبلی در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست 2021 منجر شود.
تبادل نظر، انتقال تجربیات و هم‌افزایی متخصصان، صنعتگران، تولیدکنندگان و تجار در چنین رویدادهایی، می‌تواند زمینه مناسبی را برای رشد و توسعه این صنعت فراهم کند.
صنعت‌گران پرتلاش صنعت پتروشیمی با وجود محدودیت‌های بین‌المللی سال‌های اخیر، ضمن تأمین نیازهای داخلی کشور، حضور مؤثری در بازارهای صادراتی و تأمین ارز مورد نیاز داشته‌اند که امیدواریم با بهبود نسبی شرایط در آینده نزدیک، شاهد رونق روزافزون در تحقق اهداف متعالی این صنعت باشیم.
صنعت پتروشیمی کشور، با بومی‌سازی فناوری تولید مواد پلیمری و تسهیل شرایط انتقال و توسعه این فناوری با راهبرد تأمین نیاز صنایع پایین‌دستی و فروش و صادرات محصولات با ارزش افزوده بالا، به‌ سوی تکمیل زنجیره ارزش و تولید پلیمرهای مهندسی و نسل جدید در قالب طرح‌های پیشران و جذب و هدایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی گام برمی‌دارد.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توجه به پاندمی ویروس کووید 19، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، در کنار این رویداد مهم، نمایشگاه مجازی ایران پلاست را نیز اجرا می‌کند.
امیدوارم در آینده نه چندان دور از طریق تعاملات بین‌المللی، زمینه رشد و توسعه مستمر صنعت پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی آن در چارچوب مبادلات فنی و تجاری تدوام یابد.
در خاتمه از تمامی شرکت‌کنندگان گرانقدر داخلی و تجار خارجی که با حضور صمیمانه خود در این شرایط خاص، برگزاری موفق این نمایشگاه را میسر کردند تشکر می‌کنم و برای آنان آرزوی موفقیت، سربلندی و تندرستی دارم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه ایران پلاست چهاردهمین نمایشگاه صنعت پتروشیمی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان، آگاهی مردم از فعالیت‌هاست و به همین دلیل بخش‌های مختلفی در نمایشگاه در نظر گرفته شده که شامل حدود ۳۹ شرکت دانش‌بنیان شامل ۲۲ شرکت نوآور و ۱۷ شرکت فناور می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز سوم اردیبهشت‌ در نشست تشریح برنامه‌های نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه، این سازمان را یکی از مردمی‌ترین نهادها دانست و گفت: در حال حاضر هیئت امنا در اماکن متبرکه به صورت رایگان حضور پیدا می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی را اجرا می‌کنند.
او موقوفه‌های شاخص در کشور را بالغ بر هزار مورد اعلام کرد و توضیح داد: این موقوفه‌ها از طریق امین مدیریت می‌شوند و تمام عملیات اجرایی و فرایندهای مالی موقوفات در سامانه جامع مدیریت موقفات و بقا متبرکه قابل مشاهده است.
عادل تصریح کرد: علاوه بر این دستگاه‌های نظارتی نیز بر تمامی فرایندهای سازمان اوقاف نظارت دارند. به همین دلیل می‌توان گفت که سازمان اوقاف از شفاف‌ترین نهادهای کشور است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه این سازمان بر خود لازم می‌داند که عملکردش را نیز برای مردم تشریح کند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند از سامانه‌های مختلف دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه را ارزیابی کنند.

تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر


او برگزاری نمایشگاه ویژه دستاوردهای سازمان اوقاف را در همین راستا دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه از پنجم تا نهم اردیبهشت‌ماه در مجموعه فرهنگی هتل ارم تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان هر روز از ساعت 9 تا 17می‌توانند از دستاوردهای نمایشگاه دیدن کنند. همچنین مراسم افتتاحیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون علمی ریاست‌جمهوری و رئیس جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

عادل درباره اهداف برگزاری نمایشگاه سازمان اوقاف گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه این است که مردم از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان اوقاف آگاه شوند. به همین دلیل بخش‌های مختلفی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که شامل حدود 39 شرکت دانش‌بنیان شامل 22 شرکت نوآور و 17 شرکت فناور می‌شود.

او ادامه داد: درصدد هستیم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم و به مرحله تجاری‌سازی برسند. چنانکه بیش از 50 درصد سهام متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان است. تولیدات این شرکت‌ها در بخش‌های تجهیزات پزشکی، دامپروری، کشاورزی، صنایع آبزیان و غیره است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه عمده تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان به جامعه عرضه شده و برای کشور ارزآوری دارد، گفت: برای موقوفات سه فرآیند اصلی در نظر داریم که شامل حفظ عین موقوفه، بهره‌وری و عواید موقوفه و اجرای نیت واقفان است. لذا در زمان برگزاری نمایشگاه این سه فرآیند را مدنظر داریم.

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

عادل با بیان اینکه طرح‌ویژه‌های موضوع اجرای نیات واقفان و عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلام در دستور کار نمایشگاه قرار دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی سازمان، فعالیت‌های مرکز امور خیریه، فعالیت‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و غیره نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد. همچنین برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، مرکز چاپ و نشر اوقاف و برخی موقوفات شاخص کشور نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.
او از برگزاری پنل‌های مختلف با موضوعات مختلف عمران صنعت و فناوری، کشاورزی نوآور، شیلات بهره‌ور، فناوری‌های نوین پزشکی، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی و غیره در حاشیه نمایشگاه خبر داد و گفت: قرعه‌کشی روزانه سفر مشهد مقدس برای هشت نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه به همراه یک‌ نفر از اعضای خانواده نیز از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است.
او یادآوری کرد: بنیاد توسعه و عمران موقوفات نیز فعالیت‌های خود را در نمایشگاه ارائه خواهد کرد. در عین حال مدیران بقاع متبرکه شاخص در نمایشگاه حضور پیدا کرده و فعالیت‌های خود را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • برگزاری ۲۴ نمایشگاه صنایع دستی در هفته فرهنگی اصفهان
  • جذب سرمایه گذاری خارجی در پتروشیمی با کمک شرکت های دانش بنیان