Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تصویب کلیات طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت برای بررسی جزئی در این کمیسیون خبر داد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس عصر امروز بررسی کلیات طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری در مجلس از بررسی جزئیات این طرح در این جلسه خبر داد و گفت: در بخش جزئیات وارد بندهای اول و دوم اولین تبصره شدیم و آنها را تصویب کردیم.

بابایی کارنامی در پایان گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از طرف دیوان محاسبات، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد. 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد روند کار این کمیسیون گفت: کارهای کمیسیون منظم و به دقت پیش می‌رود. از آخرین نتایج مثبت کمیسیون اجتماعی می‌توان به اتمام بررسی طرح تعارض منافع اشاره کرد. طرح تعارض منافع در نوبت بررسی صحن قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه یا شنبه می شود؟