Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:45:36 GMT

۴ پروژه عمرانی و کشاورزی در رشت بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۸۷۹۰

۴ پروژه عمرانی و کشاورزی در رشت بهره برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، در هشتیمن روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان رشت چهار طرح عمرانی، آموزشی و کشاورزی با مجموع اعتبار دو میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این طرح بهره برداری از جایگاه سوخت ماشین آلات کشاورزی با ظرفیت ۱۳ هزار لیتر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و افتتاح زمین چمن مصنوعی با اعتبار یک میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این روز مدرسه روستا امیرکنده رشت نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری شد.

احیای آب بندان نوسلم بخش خشکبیجار شهرستان رشت به مساحت ۲۱.۵۷ متر مربع و با بیش از ۵۷۵ میلیون تومان هزینه از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده در این روز بود.

کد خبر 5141576

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت دهه فجر افتتاح طرح عمرانی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر عکس استانها شیراز شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران شهرکرد سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی به پروژه المان شهید گمنام دانشکده پزشکی و بهره‌برداری مرحله نخست این پروژه تا پایان بهار سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، علیرضا مسلم ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پیروی دغدغه اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی و جامعه فرهیخته دانشجویان و نظر به اینکه قرآن شریف، شهدا را زنده یاد کرده و این مقام بالایی بوده که قرآن نیز به آن اشاره داشته است، مزار شهدای گمنام باید به محور فرهنگی هر شهر تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فرایند طراحی این المان از یک سال نیم پیش شروع شده است، افزود: در طراحی این المان  از نمادهای اسلامی و شاخصه‌های معماری مشهد استفاده شده و همچنین از  گنبد و گلدسته حرم مطهر رضوی ایده و الهام  گرفته شده است.

مسلم افزود: پروژه المان شهید گمنام در مساحت 100 مترمربع به ارتفاع 12 تا 16 متر به صورت پلکانی طراحی شد. همچنین فضاهای باز، نیمه باز و بسته برای استفاده هر چه بهتر دانشجویان و اساتید از این محل در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر گودبرداری فونداسیون و حفاری محل انجام شده است، گفت: پروسه انتخاب پیمان کار در حال انجام است و پس از آن به اجرای مرحله یک اقدام خواهد شد. 

مسلم ضمن اشاره به مرحله دوم و مرحله نازک کاری پروژه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای مرحله دوم این پروژه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است که در فصل تابستان تامین خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: پروژه فرهنگی المان شهید گمنام با توجه به ماهیتی که دارد، مشارکت تمام حوزه‌های دانشگاهی را می‌طلبد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در این خصوص بهره برد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳